| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
hurst /airhart bromsok
|
733 besök totalt |
|
hurst /airhart bromsok
har ett par liggandes är det nån som har nå info om dessa typ tillverkningsår max diameter på bromsskivan vad dom användes till för bilar är det nått att ha eller är det gammalt skrot? funderar på att använda dom i hop med bmw750 324*30 bromsskiva på en m535 -e28 lite info om oken artnr 02-011 gutet aluminium / lättmetall ,kolvar ca39mm ,max 34mm bred bromsskiva, nån som har nå koll på dessa gamla reliker
_________________ Andreas Claude |
|
*harkla harkla*
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php kolla den röda texten ...
(vad gäller bromsoken vet jag inte ... ) _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
|
bilen
då det inte finns nått matnyttigt att skriva om bilen eller mina planer med den så tyckte jag att det var slöseri med min tid att skriva om den och ännu mer slöseri med eran tid att läsa om den!!!! men om du är nyfiken Folxam så får jag väll stilla dig!! info om bilen bmw m535 -85 från schweitz 14800 mil diamantsvart med svart sportskinn sparsamt utrustad helt orginal planen är att bygga en bil med orginal utsende men med banåkarchassie en protourer!? allt ska byggas på orginal fästpunkter inget kapande i karrossen ingen lättning den ska kunna återställas till orginal med orginal grejor det är meningen att den ska användas på gatan men jag vill köra lite bana med den också receptet: rial daytona splitt 18" bmw 750 huvud cylinder stålomspunna slangar on of knapp till abs framvagn: ställbar vererra krängare hemmabyggda ställbarafjäderben bmw750skivor + oken i fråga ställbar topplagring samt ledlager i länkarmar bakvagn: grupp a juseringar bmw 540 skivor + ok spänd diff bryggan stum mot karrossen ställbart fjäderben _________________ Andreas Claude |
![]() |
Skruva banåkabil
hurst /airhart bromsok
|
733 besök totalt |