| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Ännu en svängjänk!
|
2068 besök totalt |
|
Ännu en svängjänk!
I mitt försök att amerikanisera rejsa.nu lägger jag här in en ny svängvänlig jänk.
Kanske inget rejsåk (den har AC... ), men den hade gjort sig i "våra banåkarbilar"
http://www.rscamaro.com/Pictures.htm
Va fasiken är det som står i bakgrunden?
|
||||||
|
Det ser ut som er Ercoupe i bakgrunden, en flygmaskin som konstruerades i slutet av förtiotalet för att kunna flygas av vem som helst. Den har kopplade skev och sidroder, inga pedaler alltså. Den har även en utslagsbegränsning på höjrodret så att den inte kan stalla eller spinna.
_________________ //Mikael Jardstam |
||||||
|
_________________ //Mikael Jardstam |
||||||
|
|
||||||
|
äääää det där är inget att ha!!
jag har sett på zatzy att man ska ha en standard Skyline R34GTR, gärna med massa fet plast och en häftig vinge som bara get drag och inget downforce..
finns ju inget som slår dom legendariska standard japsarna hehe
*detta inlägg är skrivet med en stor portion ironi och grundar i en liten konflikt imellan några britter på irc som tycker R34GTR är världens snabbaste och coolaste bil org.. Och bli bara bättre om man skicka på ett öppet filter och en 7½" slut(stup)rör* ps. Jeppsson sluta retas med massa bilder på coola svängiga jänkare och fixa pontiacen och se till så man får se den på någon av lazzats konbanor i sthlm..
_________________ //Björn Strömberg BMW Abuser |
||||||
|
Re: Ännu en svängjänk!
Skit i vad som står i bakgrunden-HUR har dom fått upp bilen på ställningen???
Eller: om dom byggt bilen monterad på ställningen-hur fick dom ner bilen från den? Jag kan se det framför mig: Ahhh...ÄNTLIGEN KLAR! Hmmmmm.....få se nu, om jag kapar varje ben två cm i taget, då borde jag kunna få ner bilen på backen utan att den tippar? _________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
Yepp, Yatzy sitter inne med sanningen!
För övrigt tycker jag att Jeppson ska sluta posta porr, det kan vara straffbart. |
||||||
Ta det lugnt, min internetleverantör stänger nog av mig om jag postar för mycket porr...
Jag ska leta upp en ny till nästa vecka
|
||||||
|
Hmm, några tänkarbara alternativ: Garagedomkraft med feta mellanlägg Svetsa en ramp Lyfta med hjälp av 318 styrkelyftar-dvärgar Skruva isär allt och montera ihop bilen igen utan ställningen Lyftkran Teleportering till garageuppfarten "Joos de fååårs" Stirra på bilen tills den skuttar ner självmant Gräva ett hål under ställningen Nu är det nog bäst jag försöker sova igen...
|
||||||
|
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
|
Dina förslag är tänkvärda, och i en del av fallen genomförbara. Men alla har gemensamt att du utgår från Nissan 200 perspektiv och inte Camaro-pespektiv. Men som du skrev, det lättaste är nog att gräva en grop och tippa ner skiten i. Vem saknar en Nissan, när det finns två miljarder ex till av dom?
_________________ Tobias Persson Kör: Banbil: S2 coupe -93 Familjebil: Sharan V6 4 motion -04 Andrabil: Audi A3 Sportback 2.0 q - 12. |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Ännu en svängjänk!
|
2068 besök totalt |