Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2356 totalt) |
Göteborgs Speedster
![]() _________________ Johan Hjertkvist Nu:Opel Speedster 2,2 och Saab 900S -90 (Vinterbil) Förr: Fiat Coupe 16v Fiat Coupe 20v TURBO Alfa 75 TURBO Alfa164V6 AlfaSprint |
trevlig bil!
![]() ![]() Nu är Speedstern officiellt en dussinbil på rejsa.nu! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() edit: Adderade några glimten-i-ögat-smajlisar efter min (skämtsamt menade) kommentar om 318is-maffian... _________________ Mattias Meldert ![]() |
Jag har en 318is och förespråkar den gärna.
Men Speedstern är verkligen inte dum! ![]() Hade det inte varit för avsaknaden av riktigt tak så hade mitt bilägande sett väldigt annorlunda ut vill jag lova. Det är helt klart tuffa bilar i mitt tycke! ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Då har man fått garantiåtagandena kollat,framvagnen fixad och inställd för bankörning med mkt camber, Knfilter betällt och framspoiler på gång.
_________________ Johan Hjertkvist Nu:Opel Speedster 2,2 och Saab 900S -90 (Vinterbil) Förr: Fiat Coupe 16v Fiat Coupe 20v TURBO Alfa 75 TURBO Alfa164V6 AlfaSprint |
Så har kylan och snön tagit över i Sollefteå.
Bilen är i perfekt skick och nytvättad,vaxad och redo för lite vintersömn. Vart inte så mkt bankörning i sommar men är helnöjd med bilen! Kul när en Ferrari 360 modena skulle hänga av mig i somras när det spöregnade. Gick inte så bra för honom så jag fick lov att snurra i en rondell så han med sitt antispinnsystem fick ta hem slutspurten.. hehe turbolagg är kul för det mesta.. Vilken sk. sportbil slår speedstern och kusinen Elise??? för de pengarna.. ingen. _________________ Johan Hjertkvist Nu:Opel Speedster 2,2 och Saab 900S -90 (Vinterbil) Förr: Fiat Coupe 16v Fiat Coupe 20v TURBO Alfa 75 TURBO Alfa164V6 AlfaSprint |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
1 besök senaste veckan (2356 totalt) |