| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Udda bilar!
|
5 besök senaste veckan (8817 totalt) |
En Jensen FF är väl ändå häftigare. Har två luftintag på framskärmen, men framför allt 4WD från Ferguson. Högst avancerat för sin tid! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
|
Kanske egentligen ingen större vits att hålla på och jämföra men en bil som heter Interceptor är definitivt ballast!
Ända sedan jag (för många år sedan) hörde talas om Jensen Interceptor har jag velat ha en. Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||
Jensen FF fanns tydligen i grönt också:
Gjordes bara i 330 exemplar. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Folk blir ju helt uppspelta när man nämner HUMMER. LM002 är klart mycke coolare. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
|
_________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Såg en vanlig Lagonda till Salu i stan, vilket jäkla rymdskepp, massa roliga knappar att trycka på
|
||||
Många knappar är det. Det går även rykten om att en dag under mitten av 80-talet fanns en ägare som hade funktion på all el samtidigt. OBS detta är ett obekräftat rykte och än så länge har det inte kunnat återskapats!
_________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Nu fattar jag varifrån BMW fick inspiration till M coupén!
daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
|
[quote="Daniel Bengtsson"]
Ja...och lika ful vart den också (duckar)! Man kan tänka sig att när man låter sig inspireras att det blir bättre...men ack nej, det gick ju inte för sig....
_________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Udda bilar!
|
5 besök senaste veckan (8817 totalt) |