Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8806 besök totalt |
En Jensen FF är väl ändå häftigare. Har två luftintag på framskärmen, men framför allt 4WD från Ferguson. Högst avancerat för sin tid! _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Kanske egentligen ingen större vits att hålla på och jämföra men en bil som heter Interceptor är definitivt ballast!
![]() Ända sedan jag (för många år sedan) hörde talas om Jensen Interceptor har jag velat ha en. Mvh /Micke _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||
Jensen FF fanns tydligen i grönt också: ![]() ![]() Gjordes bara i 330 exemplar. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Folk blir ju helt uppspelta när man nämner HUMMER. LM002 är klart mycke coolare. _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
_________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||
Såg en vanlig Lagonda till Salu i stan, vilket jäkla rymdskepp, massa roliga knappar att trycka på ![]() |
||||
Många knappar är det. Det går även rykten om att en dag under mitten av 80-talet fanns en ägare som hade funktion på all el samtidigt. OBS detta är ett obekräftat rykte och än så länge har det inte kunnat återskapats! ![]() ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Nu fattar jag varifrån BMW fick inspiration till M coupén! ![]() daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
[quote="Daniel Bengtsson"]
Ja...och lika ful vart den också (duckar)! Man kan tänka sig att när man låter sig inspireras att det blir bättre...men ack nej, det gick ju inte för sig.... ![]() ![]() ![]() _________________ mvh Micha3l Bl1x Porsche 911 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8806 besök totalt |