Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (1358 totalt) |
Racingskada
Vill bara att ni ska tycka lite synd om mig.... *snyft* Var och åkte gokart med jobbet häromkvällen, en svensk och en italiensk kollega krokade ihop i en kurva, jag han inte stanna utan sladdade med sidan in i dom. Gokartsitsen är rätt hård i sidan, typ spricka-i-revbenet-hårt.... Att skratta, nysa och hosta är inget roligt för närvarande... Mvh, Pär ps, ja, jag vann faktiskt - i finalhettan får man stå ut med lite ont! _________________ Pär Hylander |
||
Re: Racingskada
[quote="Pär Hylander"]Vill bara att ni ska tycka lite synd om mig.... *snyft* Var och åkte gokart med jobbet häromkvällen, en svensk och en italiensk kollega krokade ihop i en kurva, jag han inte stanna utan sladdade med sidan in i dom. Gokartsitsen är rätt hård i sidan, typ spricka-i-revbenet-hårt.... Att skratta, nysa och hosta är inget roligt för närvarande... Har revbenet läkt ihop än? ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Mja, det är på rätt väg
![]() Dock att halka på gårdsplanen och reflexmässigt vifta till med armarna var inget trevligt ![]() ![]() Fast till februari ska jag vara helt på gång igen då det är gokartåkning med PCS i Malmö ![]() _________________ Pär Hylander |
||
vilket sammanträffande.
jag var och åkte go-kart för 2-3 veckor sedan och lyckades sladda in i väggen med vänster bredsida först. kom lite för fort in i en kurva och fick nog hjälp med en liten knuff bakifrån mitt i kurvan. flög upp ur stolen och slog huvudet i väggen och trillade ner i carten igen. en redig lårkaka vänster höft(stolen), en redig lårkaka höger knä(ratten), sprickor i ett revben på höger sida(min egen armbåge?). "redig lårkaka"=inget man täcker med en hand... _________________ /Daniel Azzarri Älska varje varv! |
||
Låter som om du kom från rätt del av vårt avlånga land ju ![]() Gokart, speciellt inomhus är ganska farligt, speciellt om sällskapet inte har en uppfattning om hur man skall bete sig p en bana. ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2 besök senaste veckan (1358 totalt) |