| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -90 SÅLD
|
4353 besök totalt |
|
S: bmw 318is -90 SÅLD
Nu är det dags att sälja min 318is till förmån för en kombinerad brux/banbil. Jag har inte ens kört 200 mil med bilen sen jag köpte den för ett år sedan. En av anledningarna till att jag säljer. Bättre att någon som har tid att köra denna roliga bil tar över
Karossen är i mycket bra skick. Golvet är rostfritt. chassiet är förbättrat med delrinbussningar fram och delrin i diffbussning och silentblock. Coiloverkit följer med (gängade rör och fjädrar, ink hjälpfjädrar för att blidka sbp) SÅLD Batteriet är ett lite mindre kapslat batteri, 35Ah. Vinterdäck på 14" alu Sommardäck på 15" krysseker. Taklucka Inget servo eller elhissar som väger. Brandsläckare i bagaget. 2,5" avgassystem 4p bälte (ej FIA) Priset blir lite beroende på vad som ska följa med.
Numera är det samma storlek på fram och bakhjul
Mattan är numera på plats igen, men så här ser det ut under mattan.
edit: Den här gången ska jag verkligen sälja och inte ångra mig som förra gången
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
|
Bild på stolen men utan mattan.
25.000 utan stol 26.000 med stolen. Fjädrar och gängade rör ingår inte då. Den satsen vill jag ha 4000 för. Kanske kan förhandlas
_________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
|
Hej.
Det här coiloverkittet har du några bilder på det, eller uppgifter var man får tag på det. Är det både övre och nedre plattorna? Skulle vilja veta hur komplet det är.
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||
Jag har tyvärr inga bilder eftersom jag inte fått hem det ännu. Ett tipps är att pm:a andreas lidström så kan han tala om exakt hur komplett det är. Till fram är det garanterat övre och nedre plattorna med. _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
|
Har blivit riktigt sugen på en 318is (läst för mycket här?
)
Men jag är varken mekaniker eller seriös banåkare (än iaf). Vilket gör att jag funderar lite på hur brukskicket är - inte för bankörning alltså. Hur pass mycket rejsingbil är det, finns baksäte osv? _________________ Ola Janheim Alfa Romeo 75 TS - 89 |
||
Den har hela inredningen monterad inklusive mattor Vill man ringa mig gör man det på 08-4042013 Här finns lite fler alldeles nytagna och stora bilder _________________ /Daniel Kihlgren VW 1200 -65 Punto GT -96 |
||
|
_________________ Olof ovenholm |
||
![]() |
SÄLJES
S: BMW 318is -90 SÅLD
|
4353 besök totalt |