| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
G.E Motorsport ????
|
1655 besök totalt |
|
G.E Motorsport ????
E d nån som testat dom kitten som han säljer om dom e något bra för bana o gata ?? Han hade ju bra pris på dom, o e d nån som vet om d e lagom med att sänka en VR6:a 40mm om d e lagom för gata o så?? _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||
|
Re: G.E Motorsport ????
kanske en länk till företaget vore på sin plats
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
|
verkar ju var lite seriöst i tyskland iallafall för dom har ganska mycket grejor,
han sa att d var lågt pris eftersom han har direkt kontakt med fabriken _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||
|
funderat lite på Sachs Performance d e ju ganska bra va jag vet för min bror har d på sin BMW E36 325
o d funkar fint, nån som vet va d kostar till en VR6:a _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||
|
jag kan ventilera mig lite ang. G.E....
köpte en 60/40 sänksats till min e30 av han, först tänkt att den skulle sitta på min 02 touring men det sket sig iaf så monterade jag denna på e30in och visst, det är kanske ingen superväghållning men det funkar bra (suttit i ett par månader bara iofs). När jag fick grejorna så var ena framdämparen kass, omöjligt att dra ut kolvstången ur dämparen! ringde Gert och sa att den var kass, inga problem sa han han skickade en ny direkt med returlapp i så jag kunde skicka tillbaka den gamla mycket smidigt! monterade allting men bilen blev en halvmeter högre bak, fram var det bra troligen fel fjädrar...ringde Gert igen och han skickade nya fjädrar utan att krångla det minsta, kom efter ett par dagar och med returavi som vanligt...
så servicen är det absolut inget fel på, handlar gärna där igen! sen beror det på vad man söker, nu är kittet jag köpte kanske inte det bästa, men för dom pengarna är det helt klart godkänt! vill man ha rejsigare prylar får man ju kliva upp i pengar också! _________________ Johan Kampf ----------- BMW 2000 Touring -72 Banbil UPPEHÅLL BMW 320i Sedan -84 Vinter och bruksbil |
||
|
Är det supersport som är märket så kan jag säga att det inte är något att lägga pengarna på, grannen hjälpte en igår med komplet sats från detta företag dvs. dämpare och sänkfjädrar till en Audi A6!
Efter att han fått dit det bak så klonkade det plus att den inte slutar gunga, det gamla orginalet som satt på innan var betydligt mycket bättre. Rent ut sagt värsta skiten jag sett! Mvh/Henrik _________________ Henrik Andersson |
||
|
Så nu har jag köpt ett Sachs Performance kitt se om man hinner få på d idag så man kan ut o testa lite småvägar :P
sen e d bara motorkuddar o bromsar som behövs _________________ Magnus Svensson "Team SBR" Passat 1.8T -05 X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Saab 900SE 2.0 TURBO driver X Golf MKIII VR6 Driver Carkings Tävlingsledare |
||
![]() |
Skruva banåkabil
G.E Motorsport ????
|
1655 besök totalt |