Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Varvkort över!!!
1049 besök totalt
Abz
Runtuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Varvkort över!!!

Nu är det så att undertecknad sitter och häckar på ett par varv till Ringen. Var där i April och kommer tyvärr inte att hinna med en resa till under året Men då kom jag på en liten grej

Jag ger bort mina varv till någon trevlig prick som ska ner till Ringen i år, och kanske inte tänkt köpa/har köpt årskort. Jaha, nu har solen tagit hårt i Tystberga, men visst vill han göra bort sig, så visst, tänker kanske en del, men då får ni väl göra det.

Jag tänker inte sälja varven (5 eller 6 stycken) däremot ser jag gärna att den lyckliga emottagaren kanske hittar nån kul ringengrej att byta med. Låter det här rimligt? Eller är jag bara dum?

Hör av Er

Abz

TURN 5
Danmark
Här sen Sep 2004

Send dem til mig, og jeg skal nok finde noget sjovt fra ringen.
Skal til OGP august

Selberfahren Racecars Bier

Runtuna
Här sen Maj 2004

Trådstartare
Jag vill bara tala om att varvkorten har nu blivit bortlovade till en icke nämnd herre här på forumet, men tackar för alla trevliga PM som inkommit.

Glad sommar

Abz

djungel-Jim
Stockholm
Här sen Dec 2002

Tjohoo!!

Grymt stort tack Anders! Just nu ser det tyvärr ut som att jag blir tvungen att njuta av varven med halvruttna bussningar - men det ska nog gå bra ändå! Hoppas du kommer på något kul du vill ha från ringen.. annars får jag försöka använda fantasin

Får se om jag blir så pass såld av mitt första besök där att vi ses på scuderia nästa år...

STORT TACK ännu en gång!

Jim Almqvist
Nordschleife über alles!
www.djungeljim.com
Citera
Nürburgring
Varvkort över!!!
1049 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande