Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1049 besök totalt |
Varvkort över!!!
Nu är det så att undertecknad sitter och häckar på ett par varv till Ringen. Var där i April och kommer tyvärr inte att hinna med en resa till under året ![]() ![]() Jag ger bort mina varv till någon trevlig prick som ska ner till Ringen i år, och kanske inte tänkt köpa/har köpt årskort. ![]() Jag tänker inte sälja varven (5 eller 6 stycken) däremot ser jag gärna att den lyckliga emottagaren kanske hittar nån kul ringengrej att byta med. Låter det här rimligt? Eller är jag bara dum? Hör av Er Abz ![]() _________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
Jag vill bara tala om att varvkorten har nu blivit bortlovade till en icke nämnd herre här på forumet, men tackar för alla trevliga PM som inkommit.
Glad sommar ![]() Abz ![]() _________________ Anders Berg Nybliven pappa som inte vet när dottern eller hennes lillebror låter honom åka till NS härnäst... |
Tjohoo!!
![]() ![]() ![]() ![]() Grymt stort tack Anders! Just nu ser det tyvärr ut som att jag blir tvungen att njuta av varven med halvruttna bussningar - men det ska nog gå bra ändå! ![]() ![]() Får se om jag blir så pass såld av mitt första besök där att vi ses på scuderia nästa år... ![]() STORT TACK ännu en gång! |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1049 besök totalt |