Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Ford sierra 2.0is (sport) -88 voltad
714 besök totalt
Avregistrerad (739)

Här sen Jan 2005

Trådstartare

En vit ford sierra 2.0is med 15000 mil på mätaren som voltat ett varv efter att jag väjat för ett rådjur. Bilen har gått i södra Spanien fram tills 2003 då mina farföräldrar körde hem bilen efter att ha använt den som "shopping bil" på solkusten under det spanska vinter halvåret (bilen är i stort rostfri). Motorn är påkostad ca 7000kr + oljebyten mm de senaste två åren, blandannat är ventillyftarna bytta. Sedan jag tog över bilen i vintras har den fått tarox turbo groove skivor (slitsade och punktborrade) för 1800kr samt ebc yellow-stuff belägg för ca 1000kr, dessa har gått ca 300 mil och var som nya vid olyckan och det enda som hänt sedan dess är att skivorna fått lite ytrost. Drivlinan är intakt och allt är helt friskt förutom att kylaren fått sig en knäck så kylarvätskan rinner ut samt att slut ljuddämparen lossnade i olyckan. Den har en blå textil inredning i gott skick, bilen är utrustad med centrallås, Ac, taklucka, elhissar och denna 2.0is har en EFI motor på 115 hp i stället för 100 hp samt ett något sportigare chassi. Bilen står på 15" BBS krysseker fälgar som är lite skrapade och de har lite korrision.

Jag begär 2000kr för bilen på 13" plåtfälg utan skivor och belägg. Skivorna och beläggen i orginal kartong avyttras för 900kr och 15" BBS krysseker fälgarna med slitna däck (ej olagliga) byter ägare för 800kr. Pris för komplett bil är 3500kr bvsa, ring för mer info, mvh Avregistrerad anv. 0243-221130/ 076-3159675 Borlänge

Här sen Jan 2005

Trådstartare
Det är öppen budgivning nu, utropspris 1000kr!

714 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande