| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 323 e21 -82 EJ TILL SALU LÄNGRE
|
1241 besök totalt |
|
S: Bmw 323 e21 -82 EJ TILL SALU LÄNGRE
Börjar så smått inse att min banåkarbil aldrig kommer bli klar... Så därför gör jag nu en liten intressekollför att se om det är nån annan som vill slutföra mitt drömprojekt. Info om bilen hittar ni här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5927 Bilen ser ut ungefär så här.
Det som har hänt sen bilden togs är att vänster framskärm hälsade på en stolpe, men den är numera utbytt. Projektet har inte kommit så långt, jag har bara samlat på mig delar än så länge. Dessa delar består av: Ratt omp Corsica (mocka) Helbur (skruvbur i alu från Heigo) Gula Koni fram Fjädrar från Bmw 3.0 omp glasfiberstol Fälgar Ats Motorsport Däck Pirelli PZero Plus en del småkrafs... Helst säljer jag allt i ett paket, men de delar som är smidiga att plocka loss kan ev säljas separat (t.ex däck o fälgar, men inte t.ex motor). Pris? Tja, kom med ett bud. (Kan ev tänka mig att byta mot en trevlig sportbåt av mindre modell) Kontakta mig här eller ring 070-5780446 /Danne |
|
Har kommit fram till att jag ska behålla den tills inspirationen att bygga klart den infinner sig.
|
![]() |
SÄLJES
S: BMW 323 e21 -82 EJ TILL SALU LÄNGRE
|
1241 besök totalt |