Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Vem kan weber i sthlms-området?
1178 besök totalt
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004

Trådstartare

Som rubriken antyder, vem kan skruva weber i stockholmsområdet. Jag får inte ordning på mina weber 44 IDF till folkan, så nu behöver jag hjälp med bestyckning och justering/synkronisering. Det bästa vore någon med rullande landsväg, men det är inget krav, bara det finns tillgång till munstycken av varierande storlek så ska det nog ordna sig!

Tack på förhand

huddinge
Här sen Jul 2004

Roffe Lundblad i Rågsved ska kunna weber på sina fem fingrar.

och han har rullar.

Dock semesterstängt till augusti

Stockholm
Här sen Jan 2003

Hjälpmoderator

Uppsala kanske?
http://www.autokinito.se/

Varberg
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Tack för de snabba svaren!!

Jag har varit till autokinito en gång för flera år sen, tyckte inte att jag blev bemött på ett trevligt sätt, stressad och otrevlig personal, och dessutom saknade de delarna som behövdes... kan ju naturligtvis ha varit en dålig dag och slumpen som gjorde att det blev som det blev, men jag testar gärna någon annan denna gång.

Den här Roffe i rågsved, hur får man tag i honom på bästa sätt, någon som har ett telefonnummer?

MVH Tobias

Västerhaninge
Här sen Apr 2003

Bylund skrev:

Den här Roffe i rågsved, hur får man tag i honom på bästa sätt, någon som har ett telefonnummer?

Gula sidorna är allas vän... ;-) Nä, men skämt åsido så antar jag bara att de menar detta företaget är inte 100% säker (men nästan):
http://gulasidorna.se/query?what=get_info&district_name=Stockholm&company_name=Lundblad+&advert_code=729826&ax=

Vill minnas att det finns folk på Zatzy som varit där så testa att söka trådar om vad de tycker (om inte fler härifrån har erfarenhet, källkritik skall användas och hos vissa på Zatzy så får man verkligen användning för det )

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Bylund
Varberg
Här sen Okt 2004

Trådstartare
Den som söker skola finna....

Tack tack!

1178 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande