| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 520i
|
676 besök totalt |
|
Bör ses! Säljer nu min 520 till förmån för en tjänstebil. Det är en 89ā så den är inte ny, men i väldigt bra ordning för att vara så gammal. Har rullat strax under 22000 mil. Invändigt nästan perfekt. Väldigt bra historik som kan mailas över vid intresse. Mycket kvitton och dokumentation finns. 9 ägare inkl. mig och bilhandlare. Givetvis skattad & besiktigad. Ljusgrå metallic Taklucka Löstagbart drag Manuell M-ratt Centrallås 4st vinterdäck på plåtfälg (håller nog bara en vinter till) Det som skall göras på en bil som denna är gjort tex: -oljeservicerna är gjorda -Kamremsbytena är skötta -Vattenpumpen är bytt -Div remmar -Nya sommardäck runt om (rullat 400 mil) -Nya bromsskivor runt om -Nya belägg runt om -Renoverat oken samt handbromsbackarna -Bytt 4st stag i framvagnen mot glapp (krängningshämmarna samt p-änderna) -Bytt lite bussningar i bakvagnen -Bytt ALLA bromsrör! -Bytt stötdämpare fram & bak -Mellan & Bakre ljuddämpare bytt för ca 2 år sedan. Rost: Rost under bilen finns ej vad jag vet, men mitt fram på huven är det ett litet rostangrepp, likaså under tanklocket & på vänster framskärm. Inget som syns på bilder, men för petiga finns dem där. (original sprayfärg följer med) Som du förstår så är detta en bil i väldigt gott skick, det som brukar hända är bytt & nytt så det är bara att tuta & köra flera tusen mil till. Fler bilder kan mailas över. Pris: 19,000:-
_________________ Patrik Skoog |
![]() |
SÄLJES
|
676 besök totalt |