Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Trådars ämnen i BMWSCs forum - läs det här!
8370 besök totalt
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Hej!

I detta forum kan trådar postas som på något sätt knyter an till BMWSC som förening eller den verksamhet som föreningen bedriver. Det är alltså ett forum för diskussioner om banträffar, Cupen eller någon annan del av klubben eller dess verksamhet.

Detta är inte ett forum för BMW-mekningsfrågor. Mekningsfrågor skall avhandlas i skruva-banåkabil-forumet, oavsett om det gäller en BMW, Porsche eller annat bilmärke.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Eftersom jag nu slutat som ordförande i BMW Sport Club får jag (förhoppningsvis) lite mer tid över till att vara forumpolis!
Från och med idag kommer därför Niklas och jag vara hårda ang. trådars innehåll i BMW Sport Clubs forumdel. Trådar som publiceras i den här delen av Magnus soffa skall följa ovan instruktioner. Därmed kommer ett antal trådar att låsas.
Sorry!

Kristianstad
Här sen Nov 2002

Bra! thumbs up thumbs up
Jag tycker det är lite väl mycket teknik-trådar i denna delen av forumet

Detta ska ju vara frågor som rör BMW Sport Club (träffar/arrangemang/årsmöten mm.)

Dags att någon sätter

Jönköping
Här sen Sep 2004

onekligen var det några moderatorers "fel" att det blev så Men bra att ordningen är återställd, även om jag som BMW ägare kan vara självkritisk och inse att vilket moment topplocksbult xx skall dras med kanske passar bättre på autopower. Men här kommer det bli hårklyveri och enklast är att ta upp sådana frågor i sin egen banbilstråd om det känns onödigt att skapa en helt ny tråd.

Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Jag behöver ställa en fråga i en tråd som är flyttad hit och sedan låst. Om det inte ska vara så många teknikfrågor här varför är då trådarna flyttade hit? Bara för att dom handlar om bmw?
Nu blir jag tvungen att stara en ny tråd om samma grej.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Samuel Lindkvist skrev:
om det inte ska vara så många teknikfrågor här varför är då trådarna flyttade hit?

Det var ett administartivt försök som inte fullföljdes.

Samuel Lindkvist skrev:
Bara för att dom handlar om bmw?

Ja.

Samuel Lindkvist skrev:
Nu blir jag tvungen att stara en ny tråd om samma grej.

Det klarar du Samuel!

Rimbo
Här sen Dec 2002

Var tar trådarna vägen?
Hittar inte min efterlysning ang CSL stag någonstans,la den i detta forumet pga att det var för att jag ville åka på Gelleråsen med Bmwcs men det var tydligen väldigt fel att lägga den här..

Rimbo
Här sen Dec 2002

Var tar trådarna vägen?
Hittar inte min efterlysning ang CSL stag någonstans,la den i detta forumet pga att det var för att jag ville åka på Gelleråsen med Bmwcs men det var tydligen väldigt fel att lägga den här..

Rimbo
Här sen Dec 2002

@lex skrev:
Var tar trådarna vägen?

Hittad

Sverige
Här sen Aug 2003

@lex skrev:
Var tar trådarna vägen?

Tråden hade inget med bmwsc som klubb att göra därför flyttades den till köpes delen av forumet.
Såg att du hittat tråden där.

Hoppas du hittar det du behöver till bilen

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
@lex
Rimbo
Här sen Dec 2002

Michael Bäck skrev:
@lex skrev:
Var tar trådarna vägen?

Tråden hade inget med bmwsc som klubb att göra därför flyttades den till köpes delen av forumet.
Såg att du hittat tråden där.

Hoppas du hittar det du behöver till bilen

Inte?

Jag trodde det låg i bmwcs intresse att jag kom till Gelleråsen

Trådars ämnen i BMWSCs forum - läs det här!
8370 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande