Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8370 besök totalt |
Hej!
I detta forum kan trådar postas som på något sätt knyter an till BMWSC som förening eller den verksamhet som föreningen bedriver. Det är alltså ett forum för diskussioner om banträffar, Cupen eller någon annan del av klubben eller dess verksamhet. Detta är inte ett forum för BMW-mekningsfrågor. Mekningsfrågor skall avhandlas i skruva-banåkabil-forumet, oavsett om det gäller en BMW, Porsche eller annat bilmärke. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Eftersom jag nu slutat som ordförande i BMW Sport Club får jag (förhoppningsvis) lite mer tid över till att vara forumpolis!
![]() Från och med idag kommer därför Niklas och jag vara hårda ang. trådars innehåll i BMW Sport Clubs forumdel. Trådar som publiceras i den här delen av Magnus soffa skall följa ovan instruktioner. Därmed kommer ett antal trådar att låsas. Sorry! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
onekligen var det några moderatorers "fel" att det blev så
![]() _________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||||
Jag behöver ställa en fråga i en tråd som är flyttad hit och sedan låst. Om det inte ska vara så många teknikfrågor här varför är då trådarna flyttade hit? Bara för att dom handlar om bmw?
Nu blir jag tvungen att stara en ny tråd om samma grej. |
||||||
Det var ett administartivt försök som inte fullföljdes.
Ja.
Det klarar du Samuel! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Var tar trådarna vägen?
Hittar inte min efterlysning ang CSL stag någonstans,la den i detta forumet pga att det var för att jag ville åka på Gelleråsen med Bmwcs men det var tydligen väldigt fel att lägga den här.. ![]() _________________ //Alexander Modenius |
||||||
Var tar trådarna vägen?
Hittar inte min efterlysning ang CSL stag någonstans,la den i detta forumet pga att det var för att jag ville åka på Gelleråsen med Bmwcs men det var tydligen väldigt fel att lägga den här.. ![]() _________________ //Alexander Modenius |
||||||
Hittad ![]() _________________ //Alexander Modenius |
||||||
Tråden hade inget med bmwsc som klubb att göra därför flyttades den till köpes delen av forumet. Såg att du hittat tråden där. Hoppas du hittar det du behöver till bilen ![]() _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 ![]() |
||||||
Inte? Jag trodde det låg i bmwcs intresse att jag kom till Gelleråsen ![]() _________________ //Alexander Modenius |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
8370 besök totalt |