| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 740iA -95 - SÅLD!!!
|
2858 besök totalt |
|
|
||||
|
|
||||
Nu förstår jag tyvärr inte vad du menar...
Framöver håller jag och Anders oss till PM alena... sorry. _________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
Nu förstår jag verkligen inte
För övrig kunde du faktiskt skickat ett PM till oss med den där kommentaren!
|
||||
Njae... bara om jag får anständigt betalt Är supernöjd med bilen och överdriver inte när jag skriver att det är en av de bästa jag kört. En bidragande anledning till att jag överväger försäljning är att min flickvän flyttat till Lund, från Trelleborg där hon bodde innan. Nu har jag 1,5 mils väg till henne, innan var det åtminstone 3-4 mil så att man fick njuta av bilen någon gång i veckan Känns fel med en så stor och "fin" bil för att köra de 5 kilometrarna till jobb varje dag. Vi får väl se
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
Men då hade den inte fungerat som en liten pekpinne för övriga.
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
Lura hit honom! Han kan behöva byta sin gamla lyxbanåkabil mot en lite mindre gammal lyxbanåkabil. Antisladdsystemets funktion är kontrollerat på en regnvåt Nordschleife
_________________ Mvh / Kalle Hansen |
||||
Hmmm... jag har faktist tittat in i den här tråden vid ett flertal tillfällen och funderat över hur klockrent störtskönt det vore bakom ratten i den här. Men min ekonomi tillåter inte några extravaganser, särskilt inte när hustrun börjat plugga, Bimmern kostar verkstadsfläsk och Alfan behöver en motorrenovering. Men bilen är |
||||
>
(Förlåt OT inlägget) skulle själv gärna slanta upp, BMW är ett kap. Men som sagt nu är det pilsneråk som gäller....
_________________ M a g n u sS o l l e n b e r g
|
||||
![]() |
SÄLJES
S: BMW 740iA -95 - SÅLD!!!
|
2858 besök totalt |