| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Suzuki Swift GTi -87
|
2143 besök totalt |
|
Jag säljer min lilla röda fina snygga fräna bil. Perfekt för den som vill testa bankörning utan att lägga för många tusenlappar på bilen. - lite drygt 100 hk - 740 kg - lättad från all inredning utom innertak, instrumentbräda och dörrsidor (delarna finns kvar) - sport och sänkfjädrar från Apex - fyra uppsättningar fälgar, varav 4 med fina sommardäck och 4 med R-däck Maxsport (ok mönster) - det finns en plasthuv En av flera bilder: http://tim.mine.nu/albums/album25/DS Hör av dig om du är intresserad! Mobil: 070 44 64 574 Pris: bud |
||||
|
|
||||
Nej, fyra uppsättningar fälgar, dvs 16 fälgar eller egentligen 17 med reservhjulet. 5 plåtfälgar 13 tum (dåliga däck) 4 plåtfälgar 13 tum (R-däck Maxsport) 4 plåt 14 tum (bra sommardäck) 4 alu 14 tum (dåliga däck) |
||||
oj... inte illa!
Är det 4*100 fälgar? |
||||
Nej, det är samma som Volvo S40 bl a, 4*114,3 eller vad det nu är... Fast de som jag har är Swift-fälgar. Men fälgarna går med bilen. |
||||
|
Har du monterat ut värmepaketet?
Hur är det med rosten? Något som inte funkar? Typ elbackspeglar, eluppvärmd bakruta osv. _________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||
|
Värmepaketet är kvar och funkar.
Jag vet ej om eluppvärmningen till bakrutan fungerar. Jag har aldrig använt bilen när det varit frost eller så kallt. Det finns inga dämpare till bakluckan så den får man stadga upp med en pinne. Annars ska allt fungera. Rost finns lite överallt på dessa små bilar. Fick anmärkning på rosten i golvet i sista besiktningen (maj 2005). Det är 4-5 hål som är som femkronor ungefär som behöver svetsas innan man besiktar. |
||||
|
|
||||
|
Jag tar gärna en vinterbil (besiktad till minst april 2006 och fungerande) i inbyte.
Lägg ett bra bud så slipper jag köra den som vinterbil!
|
||||
|
Den gick igenom besiktningen i måndags. Blankt papper.
Nu är den besiktigad till sista feb 2007. Passa på att skaffa en rolig banbil för en billig penning! |
||||
![]() |
SÄLJES
|
2143 besök totalt |