| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Film: Porsche i sitt rätta element :-)
|
1228 besök totalt |
|
http://rapidshare.de/files/5988277/p Fick en DVD av en god vän igår. historien om Porsche. Jag har filmad av TV'n med min digitalkamera en snutt här som jag tycker e superskön. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
_________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
Tack för svaret - nej - utan den stora kontrasten till vad Porsche förknippas med i folkmun. riktigt annorlunda. inte många "svenssons" som vet /fattar att det går att köra på grusväg med en Porsche ju
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Jag visste det här med rally!
Innan jag växte till mig och slutade tycka att tjejer var det äckligaste som fanns, då på den tiden så var sportspegeln extra intressant då det rapporterades ifrån rallyn. Porschen lät ju så häftigt då innan jag blev wankelskadad. Hmm, i rättvisans namn är det väl bäst att påpeka att de låter fortfarande fräckt. _________________ Bert-Åke Blennow Fordonspark: Mazda RX-7 -85. Nissan Primera med brölarfilter, slirande koppling, kass synkring på tvåan och klena drivaxlar. |
||
![]() |
Bilder o videos
|
1228 besök totalt |