| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: VW Lupo open Air -00
|
709 besök totalt |
|
Säljer nu min Lupo. Grymt fin med underbar väghållning. Roligare små bil är svårt att hitta. 2 ägare innan mig. Mycket välservad. Pedantskött till tusen. Givetvis Svensksåld. all utrustning utom ac, elöppningsbart tak =) Allt är monterat utav mig i sommar och är i nyskick. Ingen sönderkörd lekbil, utan jag har haft den som pendlarbil till jobbet och tillbaka. Går ruskit billigt. * Supersprint Extraktorgrenrör (Medföljer, ej monterat) * H&R Cupkit (Sänker 60/60) Dämpare och fjädrar. * Slitsade Skivor fram, med sportbelägg. * Lackat bromsok, fjäderben och massa detaljer. * OZ-racing 15 ekrade 15":are * MOMo pedaler * MOMo Mattor * MOMo bältespads. * Klarglas blinker fram * Lexus bakljus ala' Seat Arosa. * Nerlackad * Takvinge från Lupo GTI med bromsljus * Avgasystem 2,5" från kat och bakåt (egen komponerat), ala japsdämpare * Fönsterbord i silver + Dekaler på sidodörrarna * Ögonlock i silver (MH Styling) * Lackade backspeglar i Silver * Vinterdäck på plåtfälg Ev. Cd med mp3-stöd medföljer. Pris: 70000 bilder på: http://www.garaget.org/annonser/?vie //Niklas 0705416870 _________________ Niklas Ribbhagen BMW M2 -17 |
![]() |
SÄLJES
|
709 besök totalt |