Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1277 besök totalt |
Tabell över vilka rejsakändisar i vilka rejsingserie
Det kommer ju att hobbytävlas i en massa serier runtikring vårt land i år ![]() Hade varit skoj med en liten lista så att man vet vem man ska titta efter och i vilken bil om man skulle råka åka förbi en motorbana vid rätt tillfälle ![]() T.ex på nedan format! Pär Hylander Postlådegul 924:a MGCC klubbtävlingar och enstaka rejs i Roadsport B _________________ Pär Hylander |
||
Bra initiativ
![]() Johan Larsson orange BMW 318 E30 med #11 ERF Långlopp [www.erf.nu] Tävlar för JMB Racing [www.jmbracing.nu] - Ny sida släpps till helgen _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||
Re: Tabell över vilka rejsakändisar i vilka rejsingserie
Kanske att Magnus kan lägga upp en lista man kan anmäla sig till(typ superstage listan), blir lite ohanterbart med en massa posts ![]() Jag skulle VILJA köra RoadSport klass A men kan inte för att jag har för hög effekt, behöver lassa in ca 790Kg bly ![]() ![]() Anders Rosvall Röd corvette MGCC, Xtreme, Lazzat, Bilsport, (Attitude??) _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||
Magnus Thomé
VW Racing - Blå bakhjulsdriven Golf mk4 www.stotdamparexperten.nu (det kommer dyka upp teaminfo o så snart...) www.SLC.se - Endurance - klass 4 (slicks o hela baletten!) ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||
Några race ska det bli + ngt ev. inhopp i ngn annan bil...i eller utanför "huvudteamet".
Andreas Lidström Gripengrå SAAB 9-3 Tid/R #930 SLC Klass 3 samt ev. ERF:s dieselklass. Sen kunde det ju tänkas att man inte säger nej till att åka 9-3 Turbo #93 med 420hk i SLC Klass 2... ![]() Sen finns det en viss orange bil jag inte är så liiite sugen på att testa i ERF oxå... ![]() ![]() Samt att jag idag blivit lovad att iaf få åka ngn träning med en Historisk racer i form av en Röd SAAB 93 -65:a tvåtaktare...hehehe ![]() |
||
Markus Norström SLC Klass 4 i en blå BMW E-36 Supertouring. nr 65
![]() Markus Norström Porsche Michelin Cup Porsche 964 Cup grön -91 ![]() ![]() _________________ Markus Norström |
||
Fredrik Skoghag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Roadsport C i en svart RX-7 84:a med allt för hög vikt (eller svag motor). Jag kommer nog att hamna nästan 200 kg över den tillåtna lägsta vikten men räknar med att ha roligt i alla fall
![]() Anders, Vad menar du med att du inte törs köra Modsport med Corvetten? Det är inte rallycross det handlar om, de kör ju inte värre än Roadsport på det sättet, bara fortare! Det vore mycket roligt att se din bil mot alla de intressanta hembyggda bilarna. _________________ Göran Hackman TVR 1800S (Grantura Mk IV), 1967 Sunbeam Alpine Mk III, 1963 |
||
Jag inbillar mig att det går lite tuffare till i Modsport eftersom vi inte längre pratar om gatbilar=mer vanligt med sammanstötningar. Det finns också en del i reglementet som är svårt att uppfylla om jag ska ha kvar bilen gatregistrerad. Dessutom har jag för hög effekt/låg vikt för att kunna köra i klass 1 som tillåter 2.5-3.99Kg/hk. _________________ DRM Corvette 2000 FRC/Anders Rosvall http://www.vette.se - Rototest, 4-hjulsinställning, Corner weight |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1277 besök totalt |