| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Honda s2000 -03 med mkt utrustning
|
1032 besök totalt |
|
Tja! Lite fel tid att sälja, speciellt som bilen står avställd i garage nu :-) Jaja, jag har ialf inte tid eller plats för min bil längre. Grym kul bil, har haft nöjet att köra den på bana 2 ggr, helt fantastiskt. Bilen: Honda s2000 årsmod 2003 Berlina black 1900mil Imp från södra tyskland efter jul vid 1000mil. Imp endast för att utbudet av svarta s2000 -03 inte existerar i sverige. Uppkollad mätarställning, service bok etc etc...Ägd av bilhandlares fru. Inga konstigheter dvs... -Buddyclub spec 3 cat back system med silencer -Injen cai -Stoptech bigbrake kit fram och uppgraderade skivor och belägg bak
-Workmester s2r fälgar 18" med yoko avs sport 265 bak och 225 fram -Kraftigare mycket bättre koppling -Bilstein ställbara coilovers -Komplett c-west bodykit enl mig det snyggaste du kan ha på en s2k utan att det blir "to much" Pris för denna skapelse är 290k! Bilen står avställd i sthlm, endast sommarkörd...Bor själv i åre och har bilen i sthlm, ja ni ser galenskapen :-)... Ev byte till 4wd evo impreza är intresssant.
Intresserade tar kontakt med mig genom: 0706562815/andreas.hakansta@scottsports.se _________________ Andreas Håkansta |
![]() |
SÄLJES
|
1032 besök totalt |