Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
701 besök totalt |
problem med sökning
hej, jag försöker hitta ett gammalt inlägg skrivet av användaren "np" ... det visar sökresultat 0, har testat skriva det i båda fälten med samma resultat. är det ett för kort ord att söka på eller varför gör den så ? har skickat PM till forumägaren(magnus) men han verkar inte svara, var i onsdags jag skickade... Mvh otto _________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20turbo |
längst ner till höger finns knappen medlemslista, gå in på den, sortera efter användarnamn och bläddra fram till "N"
annars kan du klicka här: https://rejsa.nu/forum/profile.php?m _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
Nisse: Jaha, det visste jag inte om...
Karl: Jo precis, men där står det att han har gjort 67inlägg. Så klickar man visa alla inlägg av denna användare och så får man sökresultat 0st ?? ![]() Mvh otto _________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20turbo |
om nån undrar vad som är "fel" är det minst 3bokstäver som krävs, känns ju som en mindre bra "feature" då det finns några med 2bokstäver som namn :shifty2:
_________________ Otto Leffler Lotus Elise S2 K20 Instagram: elisek20turbo |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
701 besök totalt |