Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2678 besök totalt |
SBF online
Provade för skojs skull att logga in på SBF online när licenspappret kom. Där ska man ju kunna se vilka SBF anslutna klubbar man är medlem i men jag ser inte BMW Sport Club utan bara Kalix MK där jag har licensen? medlems nr 37 _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Det förvånar mig inte ett dugg. Tidigare har det funkat som så att SBF skickat ut listor för kontroll till klubben över vilka personer som löst ut licens i klubbens namn. Dvs de har bara haft "licenskännedom".
SBF har på intet sett frågat efter hela klubbens medlemsregister (bara antal medlemar och lite ålders och könsfördelning.) Jag tycker det borde hörts något om SBF bett om kopia på klubbens medlemsregister. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||
Det står ju ändå följande på inbetalningspappret.
![]() _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Licensen kan man bara ha i en klubb om jag inte grovt missuppfattat det hela..!?
Lite OT: Jag fick funkislicensen, men jag har inte sett till något inbetalningskort vad jag vet, har ni andra redan fått inbetalningskort för racinglicensen -06 eller !? Blev lite orolig när det stod på min personliga hemsida att jag ska betala 380 kr.....!? ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||
Klubben betalar väl funktionärslicensen. Jag har fått funkislicensen och dagen innan kom inbetalningskort för förarlicenserna. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||
Funktionärslicensen är inte avgiftsbelagd. Den får du gratis. Förarlicensen kostar däremot 380 kronor. Jag har fått min inbetalningslapp och licensen borde vara på väg. Funislicensen fick jag igår. _________________ /Anton Lillsund |
||
Jag fick funktionarslicensen utan kostnad hemskickad. Nu har ocksa Racing licensen dippt ner i brevladan efter att betalningen gick genom cyberspace sa nu ar man licensierad anda tills 2007 =)
/Carl |
||
OT:
Carl, En rensad E30 med hagalundracing-märke på bakrutan råkade jag upptäcka i "mitt" garage förra veckan. om nu Azzad köper en riktig bil (BMW) efter att ha sålt sin Lotus så har vi snart vår egen sportklubb ![]() //Garagegrannen ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||
Är det sant, va häftligt, ibland är världen liten =) Javisst det är min silver E30
![]() Va trevligt att känna att vi är fler BMW vänner i samma garage ![]() //BMWSportClubKista ![]()
|
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2678 besök totalt |