| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Coilovers, bromsdelar, motor m.m.
|
766 besök totalt |
|
Jag är på jakt efter två stycken Coilovers bak till mitt AC Cobra bygge. Jag kör med stel 240 bakaxel upphängd i fyrlänk med nya fästen för coilovers. Allt är av intresse då fästena inte byggs färdigt förrän jag bestämt vilka colilovers jag ska köra med. Detta är ett budgetbygge så ett okej pris uppskattas
Fram sitter det ett komplett paket från 140 och alla tips om vilken dämparlösning som är den bästa uppskattas och jag är även ute efter dämperi och krängningshämmare till åvan nämda. Fler delar som jag letar efter är: -Dubbla panhardstag till 240 bakaxel, den varianten som man byter ut bakre kåpan på klumpen och monterar ett lagrat fäste för panhardstagen. -Huvudbromscylinder t. 240 gärna förgreningarna som sitter i systemet också. -Handbromskitt från lämplig modell, alternativt eftermonteringskitt till kitcar. -V8 motor, 350 eller 351 med låda. BMW kan även vara aktuell om alla monteringdetaljer fins såsom kabelhärva etc. -Litet värmepaket till kupen -Stålkastare till MINI 2st om ni har andra nyttiga delar till salu som jag kan ha nytta av så är det bara att höra av er! En lång lista blev det och den kommer bra bli längre och längre så det vore gott att bocka av några saker
_________________ Petter Lilled -Porsche 997S Carrera 2 -05 |
![]() |
SÄLJES
|
766 besök totalt |