| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Coilovers te Sierra cossi 4x4
|
1091 besök totalt |
|
Tja! Har lite planer på att byta dämpare te min sierra cossi te nästa säsong. Har vart inne på Gula Koni ställbara runt om, men de kostar ju en del. Såg på en engelsk sida att de sålde såna koni för 5350kr, verkade ju bra, men sen ser jag att de finns coilovers av märket "GAZ" för bara en tuning till.. Hmm, ska man satsa på coiloversarna eller ska jag köra på Koni dämparna? Ska testa lite bana nästa år, men inget avancerat. MVH Jonas |
|
Hej Jonas!
2 saker. 1: prova sökfunktionen med gaz and koni (skulle bli förvånad med mindre än ett hundratal träffar på dom orden)
2. fixa till ett fullständigt namn i signaturen (du läste väl reglerna noga vid registreringen )
Mvh Forum-
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
|
|
|
en sökning på "Gula AND koni" på "skruva banåkabil" gav 34 träffar
en sökning på "Gula AND koni" på "Sparade trådar/FAQ" gav 8 utförliga träffar en sökning på "GAZ" på "skruva banåkabil" gav 8 träffar. finns massor att läsa där! så fram med glasögonen och en kopp kaffe och läs på!
_________________ Karl Birgander Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
|
|
![]() |
Skruva banåkabil
|
1091 besök totalt |