| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Riktigt bra BMW E30 chassi
|
1504 besök totalt |
|
Funderar på att sälja mitt chassi till förmån för ett coiloverkit. När bilen byggdes tänkte vi att det var smart att bygga utan coilover för bilen skulle klassa in i en så låg serie som möjligt vid ev tävlan. Nu när jag ska köra i BMW-Cup klass modifierad kan jag ju dock använda ett coiloverkit. Chassit består av ställbara Leda-dämpare, de två bakdämparna är nästan helt nya ( de första var felbyggda så jag fick nya i slutet på säsongen...) och de främre är inte så mycket använda heller, bara denna säsongen..... Fjädrarna är H&R, aldrig använda. Nypriset på chassit är omkring 24.000 kr + fjäderben, för att det ska vara aktuellt med försäljning vill jag ha 15.000 kr !! Vid intresse så PM:a eller ring 0702-166915 _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
|
Funkar det inte att bygga om dem till Coilover istället? Samson har väl ngt sådant kit?! Låter onödigt att tappa 10 000 kr........förlåt för OT men jag ville bara ställa frågan
_________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||||||
Jag vill så mycket som möjligt undvika "hemmabyggslösningar" !! _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||
Du kan väl i annat fall skicka dem till leda och få dem coilover konverterade. _________________ /Andreas Karlsson Camaro V8TC |
||||||
bra grejer
_________________ Pierre Rosenholtz bmw 530D Touring -10 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1504 besök totalt |