| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
smala däck och små bromsok :p
|
5448 besök totalt |
|
Tycker det är lite smala bakdäck orginal på nya lekbilen
och bromsoken är ju inte så mycket att hänga i julgranen heller
|
||||
|
|
||||
Det är ungefär , som mini tändsticks askarna som finns att köpa då ser allt stort ut
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
|
|
||||
295
|
||||
|
Re: smala däck och små bromsok :p
lägg telefonen i oket och koppla in tryckluft i tilledningen =) Så vi får se något spektakulärt... _________________ Christian Merheim
- There are places were only a racecar can take you - |
||||
|
Re: smala däck och små bromsok :p
Hehe.. det tycker jag verkligen du ska prova... jag har 2 fingrar som fick en passiv smäll av detta i somras av den träkloss jag hade för att fånga upp kolven, de bytte färg fint och snabbt... _________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus |
||||
En Ferrari 550 Maranello -98 misstänker jag, ta en titt på krilles (företags) webbsida för mer bilder och info om projektet... _________________ Mattias Meldert |
||||
Åsså hänger man juvelen i ett motorstativ från Rejstema ?
_________________ Oscar Lindengren Volvo 242DL ( snart 242 T6 ) Nissan Sunny Gti-R Honda CBR954RR |
||||
Haha , det var han jag köpte den av som hade den i det stativet
om du tittar på den bilden med stativet så syns det att det inte är från min verkstad. Jag ska faktiskt göra om lite i verkstan, ska sätta fasta motorstativ i golvet istället. Så när det är dags för att skruva på den motorn så kommer den att sitta riktigt fast. Feltemas känns inte så stabilt.. Fast jag måste säga att Ferrarimotorn är överraskande lätt! Polaren och jag lyfte den och bar den av släpet -men då utan ena toppen samt insug och lite sånt.
MVH |
||||
Nä jag och fjant, han är nästan större iofs -men jag tog den tunga änden
|
||||
Nä lägger inte upp den här än. Ligger som sagt lite bilder på hemsidan. Jag lägger upp den här när den är hemma igen från plåtis m.m, tycker inte den är så mycket att titta på just nu, mest sotig och allmänt jävlig... Kanske blir några bilder när den är totalt strippad och blästrad, innan den åker till plåtis
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
5448 besök totalt |