Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
778 besök totalt |
IndyRacing i Japan-Resultat
Det verkar som om Kenny Bräck är tillbaka i form. I racet i morse så blev han tvåa. För oss som inte orkar gå upp halv sex för att beskåda ovalbaneracing så går det i repris på SVT 24 ikväll. _________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Re: IndyRacing i Japan-Resultat
om man inte som jag spelar in det på video. ![]() Har sett det nu, fördelen med video är att man kan se det med förhöjd hastighet. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Har för mig att när Bräck vann där för två år sedan i CART så var det knappt en gulflagg. Nu var det mest bara det... >
![]() Som brorsan undrade: Har dom överhuvudtaget körkort? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Från www.autosport.com
overall, though, the IRL's first venture outside the States wasn't exactly a stellar example of open-wheel racing. "I think some of the moves that guys made out there were not good," Brack said. "I wasn't happy with some of the drivers out there today. It takes a lot of attention at 200 miles per hour, and there wasn't a lot with some guys." Kenny verkar inte imponerad... ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Jag var uppe.........satt vid datorn och försökte vakna till, för att åka till Karlskoga........och viste inte att det var på TV...... ![]() Går det i repris..?? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
På onsdag 19.30 i SVT2 är det ett sammandrag! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
778 besök totalt |