Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
719 besök totalt |
Fråga om uppladdningsfunktionen för bilder i Signatur
Jag hittar ej uppladdningsfunktionen "Ladda upp bilder". Har letat under 'Inställningar' där hanteringen av signaturen finns. Mvh Calle _________________ Calle Olsson ![]() |
||
_________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Joo... hur man får in en bild i ett inlägg förstår jag. Men min fråga gällde alltså bild i Signaturen. _________________ Calle Olsson ![]() |
||
Välj tex att redigera det inlägg du just skrev.
Klicka på ladda upp bilder. Ladda upp bilden och kopiera länkvägen till bilden. Klistra sedan in länkvägen till bilden under inställnigar för signaturen. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
Åjsan... är det så man ska göra! Då borde nog tråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php för forumregler uppdateras lite under punkt 5! ![]() _________________ Calle Olsson ![]() |
||
Det är samma funktion som jag menade. ![]() Bara det att jag glömt av att funktionen finns länkad utan att man skriver ett meddelande. EDIT: det finns ingen sådan länk. Det gjorde det förut. ![]() Alltså får du göra som jag skrev för att ladda upp signaturbilder. ![]() _________________ /Anton Lillsund |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
719 besök totalt |