| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Har ni några drömbilar ? förutom dom ni redan har :)
|
5 besök senaste veckan (11840 totalt) |
|
Har en bil som suttit på näthinnan hela livet Ferrari 550 Maranello i race utförande
Era ? _________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||
|
Uppnålig dröm bil: Nya Corvette Z06 7.46 på ringen orginal!
Riktiga dröm bilen: Aston Martin Vanquish S...världens vackraste bil??
|
||||
|
|
||||
|
Lola T70 (med tak)
Citroen DS23IE-H Pallas Citroen B15H Citroen SM Lotus seven MB 500E MB 450 SEL 6,9 Många mer eller mindre realistiska hemmabyggen eller ombyggda befintliga vagnar. |
||||
|
Vet att det inte är speciellt "rejsigt" men jag har suktat efte ren Lotus omega länge nu. Det känns dessutom som en dröm som man kan ha råd med om inte alltför länge
_________________ Jonas Jonsson "Kör mest men inte snabbast" Kommentera gärna |
||||
|
_________________ Torbjörn Fagerberg
A master of going faster! |
||||
existerar inte ?
_________________ Andreas Tysk Ford Anglia-52 Austin Mini Van-65 Lotus Europa S1-68 Mini Jem Mk2-68 Piper GTT-68/70 MGB GT Sebring-70 Van Diemen RF80-80 Mini Midas MK3-88 |
||||
ahhh... det hemliga of topic forumet... sssshhhh!
För övrigt har jag tre (relativt realistiska) drömbilar: Ariel Atom TVR Sagaris Lotus Exige _________________ Mattias Meldert |
||||
|
En nu möjlig drömbil: Maserati Biturbo.
En prioriteringsbar drömbil: Renault Sport Spider.
En oupnåelig drömbil: Maserati MC12
_________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
||||
Camaron är okej, bland det snyggaste som kommit från landet på andra sidan pölen faktiskt. Men dragbilen går jag igång på, på allvar. Så fruktansvärt läcker (och ja, herr Fyllesvin-Raggare, din dragbil gick jag igång på ganska bra den med). |
||||
|
Drömbil är något gatreggat för trackdays och eventuellt typ roadsport.
Möjliga Opel Speedster Lotus Exige Caterham med fint chassie Drömbilar För banträffar MacLaren F1 Porsche GT3 Senaste lilla Ferrarin i clubsportutförane kommer inte ihåg vad den heter. Övriga pysbilar Contach sista utom jubileumsvarianten med Tesstarossagälar. Någon fin 30-talare Typ Buggatti 57 tror jag den hette med tak som var ihopnitad med fläns på längden eller liknande handbyggt konstverk Sista AstonMartin V8 Vantage men nya Vanquish S är åkså ok.... _________________ Björn Ågren 75räser "stödlänk": https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=52875&start=0 156an https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=74988&highlight= |
||||
Jag tänkte precis samma sak: det finns väl redan en likadan tråd
|
||||
|
|
||||
|
En sådan kaross(Camaro 68) och chassie
Med denna motor (6Liters Dubbel Turbo)
Lackad i denna färg Det är en av mina drömmbilar och så denna som dragbil http://www.garyjavo.com/twinturbosrt
_________________ /Jimmy Andersson _____________________________________________ Dorifuto repairo dorifuto. The way of the sideways samurai! |
||||
|
Utan tvekan så är min högsta bildröm att det står en McLaren F1 GTR i mitt garage!!!
Lite mer överkomliga bilar är väl M3 CSL... eller varför inte M3 E30 DTM.... (kanske inte så överkomliga i alla fall, för mig) _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
||||
![]() |
Bilder o videos
|
5 besök senaste veckan (11840 totalt) |