Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1411 besök totalt |
Vårresa!
Tänkte starta en ny tråd. Är det nån som redan börjat planera när det blir resor till Ringen i vår? Bara snön försvinner och det blir lite varmare så har de öppet redan nu i januari. ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
_________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||
Kul.
Ev. kommer jag dit då också. Min kollega skall dock köra i Castrol-Huegg Cup, så jag tänker försöka besöka deras race så ofta det går. Tror de kör första racet den 1:a april. Sen blir det ju lite turistkörning också.. _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||
För egen del är frågan snarare vilken helg jag INTE kommer att vara där? Alla VLN-tävlingar är inplanerade, 24h ligger bra till och en och annan turistkörning lär det väl bli förmodar jag. Nog ska man kunna fastna på webcamen en och annan gång...
![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||
Det gjorde det faktiskt, nu kommer ingen mer någonsin prata med dig Christian ![]() Skämt åsido, kommer åka ner på antingen 24-timmars eller något av VLN-loppen, har dock inget bestämt än. _________________ :: Mikael Lindqvist |
||
Är det bara öppet , kommer jag nog åka dit 4-5 mars , då jag ändå är i "närheten" vecka innnan , någon som sett nåt om öppetider än , kunde inte hitta nåt på officiela hemsidan
|
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1411 besök totalt |