| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Peugeot 406 Coupé V6 -04
|
619 besök totalt |
|
Bilen skall ju in som inbyte i april men eftersom det är en potent och framförallt vacker bil ger jag någon chansen att införskaffa detta mycket välskötta exemplar. Det är en 2004 uttagen i januari samma år. Hadesgrå med skinn, JBL anläggning och all utrustning man kan ha på en sån (utom Navi). 3000mil körda och service gjord i veckan. Sommar: 17" RVR II med halvtaskiga Eagle F1 D3 Vinter: 16" Coupé orginal med sprojtans Michelin dubbfritt Extra är en massa gjort såsom lackerade backspeglar, orginalvinge, sänkt 30mm, Sellholmsbussningar i framvagn, slitsade/borrade EBC-skivor fram, Green Stuff-belägg fram, BMC-CDA kolfiberbox, Supersprint rostfritt 70mm avgas från kat och bak, MOMo alupedaler, optimerad tändning hos Forssbergs, larm, bortplockade dimljus och alunät ist. m.m m.m. Jag släpper den för 175.000:- (inbytespriset) eftersom jag hellre ser att någon som brinner för bilar köper den än någon gubbe i Avesta.. Länk till min "biltråd", PM och mail nedan. _________________ Tjänstepulkaåkare..- / "Stenis" Legitimerad tvålkoppsförare.. |
![]() |
SÄLJES
|
619 besök totalt |