Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
min första ban-kadetts sista lopp.
966 besök totalt
Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare

så här kan en kadett se ut om man låter en s.k. proffschaufför köra den på mantorp thumbs down .
behöver jag nämna att han fick inga mer uppdrag hos oss. Observera att dörren är helt stängd den fick helt enkelt inte plats i dörrhålet längre.

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Lennart Mäkinen
Hjälsta
Här sen Nov 2002

Eftersom jag inte begriper varför så kan du väl förklara hur du kommit på att Opel skulle vara bra? Jag har ju insett att du har nån slags dragning till såna.

Här sen Nov 2002

Notera att dom även har en fetish för läbbiga färgkombinationer som om det inte skulle räcka med bilkontruktionerna

Dude
huddinge/sthlm
Här sen Jan 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator
Trådstartare
faktum är att jag verkligen ogillar dom flesta oplar nuförtiden.
efter ett visst hamstrande av delar under 80-talet och 90-talets början så är det svårt att byta märke nu.
dessutom så finns det inte så många små lätta bakhjulsdrivna bilar med ett stort urval av motorer och trimdelar.
priset på begagnade oplar kan vara nog så trevligt argument eller?.
men jag kommer nog inte bli medlem i nån märkesklubb som det känns idag

har en liten anekdot till dig fredrik ang bilval.
vi backar sådär en 5-8 år(har förträngt det mesta av denna bil) så hade fredrik en vw 928 (som blårök så inihelvete) som pace-car och vid en tävling så fick vi teknisk p.g.a lite oljerök. lite full i fan så gick jag till fredrik och undrade varför vi fick teknisk flagg när det åkte en audi därute och spydde ut blårök så man knappt såg banan.
fredrik tänkte en stund och kom sedan på att det inte alls fanns nån audi med tävligen, varpå en sur min dök upp . tog inte lång tid efter det som en ny pace-car dök upp

Plymouth Cuda Conv -70
VaGinetta G20
Opel Speedster
Ford Cortina

Anders Bisting
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Hudduddu... den blårök inte alls.... faktiskt så var den nästan i perfekt skick och framförallt så var den ju så diskret i sin specialbeställda tvåfärgs skinninredning (röd-svart) som harmoniserade finfint till den metallic-glänsade guldlackeringen..... (som vi sen customizerade till guld/svart/röd i olika mönster)

Men den funka som åretrunt bil i 5 år thumbs up (men ska erkänna att hade jag kunnat välja så hade det blivit en annan färg på den från början, men ska man snika på en billig Porsche så får man ta det som finns )

Fast bilen lever fortfarande... farsan till en av TRM's fd förare köpte den av mig och nu funkar den riktigt bra.....

För övrigt kan nämnas att årets Safety-Car är en riktigt trevlig liten sak... Citroén thumbs up

Ingmar Truedsson
Listerby
Här sen Nov 2002

Det är så sorgligt när en Opel blir skadad!!

Citera
Allmänt banåkaforum
966 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande