| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
ljudklipp: 1,5 L v12 BRMV16MK2 Heter länken
|
3195 besök totalt |
|
_________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||
|
Sanslöst ryt i den där
! Finns det något som slår den sången tro?
hittade lite mer classisk motor-musik här: http://www.gjt.bme.hu/autosport/moto men ingen som slår BRM V16 Mk2
_________________ Erik Lange. Snabbare än Gullabo i superstage
|
||
|
Finns med en snabbis i "Worlds Greatest Forumla 1 Cars" men det är inget ljud liknande det som finns på CD i "Into the Red" boken. Nick Mason fixade till det ljudet rätt bra, alla andra bilar på skivan med för övrigt.
Jag har både DVD'n och Boken.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||
|
BRM:ens ljud vid växling och drive-by får håren att resa sig och trilla av.
Det har hänt att vi försökt ta oss tillbaka till tiden då det begav sig med BRM:s maskiner i vår verkstad... Det resulterar bara i att vår musikanläggning håller på att krevera av distorsion och övereffekt. Grannarna undrar ju iallafall vad fasen det var som brände förbi på gatan utanför! =) _________________ Anders Franzén 320i Coupé -80 Hennarot |
||
|
Damn! Har ni nu letat upp den där inspelningen igen!? Man blir ju hög varje gång...
Nu ska man då försöka lugna ner sig och försöka jobba lite igen...
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
|
Wohooo!!!!
Högerklicka > Skicka till > Bluetooth-enhet > Telefon Använd som > Ringsignal
(jag kan klippa ner den lite och lägga upp den om någon är intresserad av de goa bitarna som ringsignal... ) _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
Jaaa
_________________ /Lars Aldebo Subaru BRZ |
||
|
YOHooooo!!! Klart!!! Jag är rätt nöjd:
http://somogyi.mine.nu/temp/BRMV16_d
edit: fixat länken... _________________ Andreas Östrin Sportbilslös men inte rådlös |
||
|
_________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||
![]() |
Bilder o videos
ljudklipp: 1,5 L v12 BRMV16MK2 Heter länken
|
3195 besök totalt |