Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1576 besök totalt |
Ferrari 360 Challenge
Här är några bilder på den Ferrari 360 Challenge som jag kommer mecka med i år ![]() Lite att njuta av för alla er som är Ferrari tokar ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hoppla där kom visst jag med på en bild också ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
|
||||
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
Re: Ferrari 360 Challenge
Se på f** har inte sett nån som har haft det tidigare.... Det är hur jag lever mitt liv iaf ![]() En mycket bra slogan tycker jag iaf att det är ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
En liten gissnings tävling
![]() Hur fort tror ni att en Ferrari 360 Challenge bil går runt mantorp (långa så klart)??? Förutsättningar: En tävlings helg med nya däck..... Den som gissar rätt eller närmas medelas på fredag ![]() Lycka till ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
Min far var/är kund till OKI som sponsrar och han var på något jippo hos dem. Han fick lite prylar med nån stegrande hingst på
![]() ![]() Så jag har en T-shirt och lite annan reklam från ditt team hemma. Man kan ju säga att jag är en supporter då kanske? ![]() _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
tjipp
Halloj Niklas.. Man är ju lite avis på ditt "sommarjobb"..*ler* Jag var oxå på Mantorp under skärtorsdagen. Min kompis farsa kommer att köra serien i en 360 Modena Gt... Kommer bli jäkligt kul när det drar igång. Häls Peppe! _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
Re: tjipp
Kan det vara Roger Björk som är din polarens farsa? ![]() _________________ /Per Hyltén |
||||
"Nope....Boije ovebrink....Han kör för Spirit Racing.. Nån som vet hur många bilar som startar...? Häls Peppe. _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
![]() När jag frågade Tony Ring så sa han att det kommer mellan 20-25 bilar till start ![]() Men det är ju många danskar som kör Det kan nog komma att bli väldigt roliga race ![]() _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1576 besök totalt |