| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Ferrari 360 Challenge
|
1576 besök totalt |
|
Ferrari 360 Challenge
Här är några bilder på den Ferrari 360 Challenge som jag kommer mecka med i år
Lite att njuta av för alla er som är Ferrari tokar
Hoppla där kom visst jag med på en bild också
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
|
_________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
|
|
||||
|
||||
|
Re: Ferrari 360 Challenge
Se på f** har inte sett nån som har haft det tidigare.... Det är hur jag lever mitt liv iaf
En mycket bra slogan tycker jag iaf att det är
||||
|
En liten gissnings tävling
Hur fort tror ni att en Ferrari 360 Challenge bil går runt mantorp (långa så klart)??? Förutsättningar: En tävlings helg med nya däck..... Den som gissar rätt eller närmas medelas på fredag
Lycka till _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
|
Min far var/är kund till OKI som sponsrar och han var på något jippo hos dem. Han fick lite prylar med nån stegrande hingst på
De grejerna var man ju inte långsam att sno Så jag har en T-shirt och lite annan reklam från ditt team hemma. Man kan ju säga att jag är en supporter då kanske?
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
|
tjipp
Halloj Niklas.. Man är ju lite avis på ditt "sommarjobb"..*ler* Jag var oxå på Mantorp under skärtorsdagen. Min kompis farsa kommer att köra serien i en 360 Modena Gt... Kommer bli jäkligt kul när det drar igång. Häls Peppe! _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
|
Re: tjipp
Kan det vara Roger Björk som är din polarens farsa?
_________________ /Per Hyltén |
||||
|
"Nope....Boije ovebrink....Han kör för Spirit Racing.. Nån som vet hur många bilar som startar...? Häls Peppe. _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||
|
Peppe!!!
När jag frågade Tony Ring så sa han att det kommer mellan 20-25 bilar till start Men det är ju många danskar som kör Det kan nog komma att bli väldigt roliga race _________________ Fun Is Not A Straight Line!!! LMP Engineering AB www.lmp-engineering.se MVH / Niklas Lilja |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Ferrari 360 Challenge
|
1576 besök totalt |