| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kadett C Coupé Långlopp
|
3809 besök totalt |
|
Opel Kadett -77 Coupe Volvo B230 2488cc. Marinvev, 405, 2x48 Dellorto M45 Vxlåda Manta bakaxel, 3.67, Stora ZF Dubbla A-armar fram, kort styrvxl Porschebromsar fram 308mm, Volvo bak, bromsvåg Volvos bultcirkel fram + bak Coliovers runtom Glasfiber i huv, skuff, skärmbreddare. Pluggar medföljer Fast transponder Snabbtankanläggning, fuelcell OMP, Scroth, Autometer, Koni, Öhlins, mm 1000Kg inkl full tank Fälgar, bensindunkar, transitbuss, pallbockar mm... I stort sett allt utom släp! Byggd 04, endast körd 2005 i ERF, sitter som en smäck i ERCup(.se)! Billigare att tävla och skruva med än folk vill tro. Säljes pga svårartade ålderskrämpor. Pris 60.000:- för rubbet, bvmycketsa. Gillet 0736244633 Mathias 0703433715 Kan båda vara svåra att nå! Lämna sms så ringer vi upp! Mikael Gillberg Wild ones Racing #69 _________________ Mikael Gillberg - #69 Wild ones |
|
Men vad är detta...??!?
Ni ska väl inte kasta in handduken?
Vi som hade så kul på finalen i Anderstorp... Enda anledningen till att man har klarat sig genom vintern. Skulle ju kunna skriva massa positivt om bilen men jag vill ju inte att den ska bli såld...
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
|
Tja den är ju RÄTTHJULSDRIVEN för det första!!!
Mycket annat nu med husrenoveringar, företagande och jox så det blir åtminstone en sabbatsperiod. Men visst, hade vi haft obegränsat med tid så... Sen är vi ju snart 30 bast hela bunten! Herregud, vuxna människor pysslar väl inte med sånt här...
_________________ Mikael Gillberg - #69 Wild ones |
|
Eeehh, jo......
Ni kan ju bilda "Goa Gubbar Racing II"! Kan faktiskt erkänna att jag själv är sugen på köpa bilen men har tyvärr en del andra planer för tillfället. Kommer sakna er! Men ni lär säkert dyka upp igen...
_________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
|
Det smurfar inte riktigt när jag ska lägga ut bilder här i inlägget men jag kan maila några stycken till intresserade om så önskas. Skicka mailadressen via PM eller sms så kan jag fixa några bilder så fort jag kan.
Bilen är exakt 98mm bredare än original medelst skärmbreddare i glasfiber. Frontspoiler hann aldrig tillverkas. Den är även sänkt 155mm jämfört med original. Ingen glasfiber were harmed in the making of this process. _________________ Mikael Gillberg - #69 Wild ones |
![]() |
SÄLJES
|
3809 besök totalt |