| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
NSX vs Elise
|
3 besök senaste veckan (5873 totalt) |
|
NSX vs Elise
Jag hittade en liten filmsnutt från i sommras där jag filmar inifrån min Elise och framför mig har jag Klas NSX. Klas tyckte att det var en ganska cool film och frågade om jag inte kunde dela med mig på rejsa, så varför inte. Håll till godo. ftp://kotten.homeip.net _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
Det kanske var lite nära ibland, men jag känner Klas körstil så det var ingen fara.
_________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
|
_________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||
Klas åker på semester imorgon tisdag och är borta en stund, så han hinner nog inte svara på detta meddelande. Det hade dock varit roligt att höra vad han har att säga. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||
Ja, på med den igen, snälla, jag hann inte heller! _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
Ja, det såg ut som du fick vrida på ratten väldigt mycket på några ställen, utan att bilen egentligen svängde så mycket... Jag som kör Speedster och troligen har samma rattutväxling reagerade oxå över detta i ett par kurvor... Men jag vågar inte definitvt säga att det handlar om understyrning... Jag har ju dessutom inte kört på Mantorp så jag vet inte hur min bil skulle bete sig som jämförelse i de aktuella kurvorna. Vad var det förresten för sölkorv i Speedstern? (Jag vet förresten vem det var...)
_________________ Mattias Meldert |
||||
Ett ögonblick så kan jag slänga upp den, jag antar att det är OK för kotten... _________________ Mattias Meldert |
||||
|
Här är filmen igen:
(högerklicka och spara som) http://www.idp.mdh.se/personal/mmt02/privat/klas_lasse.avi _________________ Mattias Meldert |
||||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||||
![]() |
Bilder o videos
NSX vs Elise
|
3 besök senaste veckan (5873 totalt) |