| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S:Suget är för stort så nu säljs denna brukis gt491 39900:-
|
1337 besök totalt |
|
Bil toyota celica gt4a 91 svart En ägare före mig dam haft den i sitt företag som pendlar bil.Bilen har gått 31 tusen och den är hur bra som helst i motorn drar inge olja blåryker ej.Har har följt denna bils liv i många år då damen bodde på samma ort som mig. Jag köpte denna till bra pris eftersom ägaren låg i tvist om en räkning hos toyota på ett turbobyte och alla packningar kamremm mm mm.(10tusenmilsservice) Så det är en fjongnytt turbo paket plus stora service nyss gjord. Sen dess har jag bytt olja 2 gånge.r storservicen gjordes vid 30t mil.Ej rostdig Alltid service på toyota hela sitt liv Vinterdäck på orgfälg motorvärmare Ac funkar ej samt elanten 10 högtalar system med org strerio och org slutsteg. Spricka i rutan längst ned.litet hål i avgasflätan.Nån repa på framskärm.Drivknut börjar komma. alla bromsrör byta sen tidigare besikt okt har jag för mig.Bara vrida om nyckel och åka kommer gå långt till om ägaren sköter bilen Aldemo@hotmail.com 0733 321 110 sveriges billigaste?? 39900:-
så fin med lite snygga fälgar
http://www.shellkonto.nu/tcs/forum/v _________________ Lexus is200 And GT4-R.ST205 www.GT4-R.com Håkan Aldemo innehar Racinglicens,Draglicens |
![]() |
SÄLJES
|
1337 besök totalt |