| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Bilder o videos
Bild: Hjulupphängning från insidan.
|
2 besök senaste veckan (1636 totalt) |
|
_________________ // Jani Hast |
||||||
Så detta är en gatbil, det förklarar bristen på dorr bars (vet inte vad det heter på Svenska) Jag kan inte tänka mej någon racing organisiation godkänna dom för racing. Häftigt bygge, men varför åka på gatan ? _________________ -Peder Bäckman- Fiat 500 Abarth 2013 US |
||||||
|
Det är väl P-A:s nya kärra som ska få mer hästar än Pikes Peak Saaben väl?Drift på alla 4:a och längsmonterad motor...eller är jag ute och cyklar?
Edit:såg att det stog i länken nu Det är ett stort repotage om honom i senaste Bilsport om ni inte hört talats om honom,förklarar varför bygget blir som det blir Pederb.
|
||||||
Bågen är väl från bröderna båge... racegodkänd - De byggde liknqande dörrsträvor på Bilsports projekt kadett (godkänt) finns minst en bil till i Sverige jag sett som tävlar med sådana dörrsträvor. K _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||||
Vilken organisation tillåter det ? Pratar vi drag racing ? Jag skulle inte vilja ha en bredsida med dom strävorna. _________________ -Peder Bäckman- Fiat 500 Abarth 2013 US |
||||||
Bågen är godkänd för att köra racing med enligt SBF's regler. Det var även hans förra bil som såg likadan ut vid dörrarna. Bilen byggs för att kunna köras på gata, bana och stripp. _________________ // Jani Hast |
||||||
Spännande! Vad är det du har hört? Jag trodde dom inte skulle byta regler på ett bra tag nu när dom ju gjort det rätt nyligen.. |
||||||
Kan inte säga mer då jag inte vet så mycket om dom. _________________ // Jani Hast |
||||||
![]() |
Bilder o videos
Bild: Hjulupphängning från insidan.
|
2 besök senaste veckan (1636 totalt) |