| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: BMW 320 Touring 1989 SÅLD
|
1589 besök totalt |
|
http://www.blocket.se/vi/7624803.htm Diamantsvart 320 Touring (E30) som gått ca 19000 mil. Fälgarna är original BBS 15" krysseker i bra skick med hyffsade dubbdäck. M-technic inredning (sportstolar). Bilen är obesiktigad men i fullt körbart skick. Kända fel är kärvande bromsar (bilen har stått över vintern), defekt laddningsregulator alt. generator. Batteriet verkar dock OK. Oljan är bytt nyligen. Rost finnes på de vanliga ställena. Höger bakruta (den bakre lilla rutan i dörren) är sönderslagen och reservhjul saknas. Fler bilder kan skickas på mail. :.: racingforlife@msn.com Priside 9000:- / Johan Edit: Eventuellt kan byte vara intressant - Söker en 518 E28 i bra mekaniskt skick med godkända vinterdäck. (Gäller inte vissa 02-åkande Malmöbor)
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||
|
Re: S: BMW 320 Touring 1989
Vilken tur... Det mekaniska skicket är ändå smått bristfälligt.
_________________ Johan Rius Tonykart Racer DD2 |
||||
|
9000...jag bjuder 900!
9000 är nog egentligen ett jäkla bra pris...men man måste ju försöka lite.
|
||||
Skicka ett mail till mig Gurra så får du bilder i retur. Svår att kontakta vet jag inte, plingar i mobilen när jag får mail, skicka ditt nummer så ringer jag upp. / Johan Andreas: För 900 så får du köra runt med vita dekaler på sidan där det står "Sponsrad av en skåning - Drygare än Yes"
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||
Kan tänka mig att för 900 i betalning köra omkring med den texten ja...självklart på din bil som jag brukar fritt.
|
||||
Tackar för de varma orden! Hoppas att batteriet räckte hem
Har förövrigt lokaliserat CD-fronten, skicka ett mail med din adress så skickar jag upp den. _________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||||
![]() |
SÄLJES
|
1589 besök totalt |