| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Däckonline och Michelin PSC
|
1171 besök totalt |
|
I R-däcksdatabasen under Michelin Pilot Sport Cup står det följande: "Finns även på Däckonline" Detta stämmer ej! Mail: Hej, Tack för din mail. Tyvärr vi har inte Miichelin Pilot Sport Cup i vår offert. Men tack för ditt besök på vår hemsida. Kind regards / Med Vänlig Hälsning, Karolina Przydryga Delticom AG Brühlstr. 11 30169 Hannover Tyskland Tel: 046-37 00 20 Fax: 0049 89 20 80 80 840 Email: karolina.przydryga@delti.com _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
|
Detta svaret fick jag den 14 mars:
Hej, tack för besöket på vår sida! Vårt erbjudande beror på tillverkaren och kan ändra varje dag. Vänligen kolla under några dagar igen. Kind regards / Med Vänlig Hälsning, Aleksandra Bulera Delticom AG Brühlstr. 11 30169 Hannover Tyskland Tel: 046-37 00 20 Fax: 0049 89 20 80 80 840 Email: aleksandra.bulera@delti.com We are constantly trying to improve our service. In order to help us do so, please be so kind and let us know if this email was helpful to you: Yes / No _________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
|
Jaha, där ser man...
Lite olika budskap kan man säga. Men jag har i alla fall aldrig sett några R-däck på deras sida. Finns det någon här som handlat R-däck på http://www.dackonline.se ? _________________ Mvh /Pär Martinsson PCS: 1509 Drivers Club: 22 NS: 143 varv / BTG: 7,56,48 |
|
Då jag gillar deras priser; elpostade jag till däckonline och frågade om de även skulle börja sälja R-däck.
Svaret jag fick var: Vi säljer nästan enbart radialdäck...
PS: om vill mejlbombar dem med förfrågningar på R-däck, så kanske dom tar upp dem i sitt sortiment.
_________________ "Full fart; spar tid." /Igino Cazzola Blandar italienskt, tyskt och engelskt i en härlig gröt. |
![]() |
Däck för banåka
|
1171 besök totalt |