| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Däck för banåka
Dunlop SP Sport Max
|
1659 besök totalt |
|
Dunlop SP Sport Max
http://www.dunlop.se/ourTyres/car/se Är denna en ersättare till super sport race? _________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||
|
Dunlop Direzza sport Z1 är ersättaren till Super Sport Race, har fått det bekräftat nu. Antar att det är det som kommer till årsskiftet till Sveirge? Vill ha!!!
Har iofs just monterat nya Super Sport Race (de sista jag fick tag i) men de är så himla bra att jag kan knappt vänta på nästa generation! :-) _________________ Henrik Barckman, Kelimutu kör svart RX-7 |
||
Hej! Dunlop Direzza sport Z1 kommer inte att ersätta Super Sport Race. Detta svar fick jag från vår Europeiska produktchef/marketing manager angående om Z1 skulle ersätta SSR: "The Direzza Z1 is not foreseen for the European market, therefore will not replace the SSR. " Kelimutu->> vart har du fått det bekräftat? Mvh Magnus Arenander Goodyear Dunlop Tires Nordic _________________ Magnus Lord Arenander |
||
|
Oj, länge sen detta inlägg publicerades men...
Jag hörde det vi aen kontakt i Japan. Dock måste de menat för en japanska marknaden, jag visste inte att det skulle komma att skilja sig. Men om Z1 ej är menat för oss vad är det då som ersätter SSR, eler ska jag tolka det som att inget ersätter utan de kommer att fortsätta tillverkas och säljas i europa? Vad jag har hört så har inga tillverkats sen 2005? Magnus A har naturligtvis tillgång till mer tillförlitlig info om vad jag har... _________________ Henrik Barckman, Kelimutu kör svart RX-7 |
||
![]() |
Däck för banåka
Dunlop SP Sport Max
|
1659 besök totalt |