| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Ford Sierra 2 dörrars
|
1434 besök totalt |
|
Tänkte kolla om de finns nån som är intresserad av min vinterbil. En ford sierra -87 som gått ca17300mil, har bara haft den under vintern. Är bes å skattad juni ut. Startar alltid. har bytt olja (gått 300mil), oljefilter, förgasare, tändstift, bensinfilter och tändkablar. Drar lite olja och vatten. Rost finns på H dörren och H fram skärm, annars lite yt rost. Ser fin ut under, för dom som vill se under kan jag hissa den. Nu till de jobbiga, den går inte riktigt. Beter sig som att det är för lite bensin i så den "dör" och tvekar på gasen med full tank. Kan även när den kommit upp temp gå väldigt dåligt under 2000varv och då finns ingen tomgång. Dock innan den börja cpa med ryckningarna gick den som den skulle. Ring det är lättare att för klara då. Har inte tid att fixa den.
Bonus: Har lite extra grejer som följer med. *En kofångare bak, hel utan sprickor. *2 extra lyktor fram. *4 alu fälgar 13". *Höger länkarm bak. *Full tank. *Förgasare, vet dock inte om den är 100. Byte för att ute sluta den. Bilen finns i Kinna, hade tänkt mig 3000 med allt ihop men b v s a. Ni når mig på 0702-081792 mvh Tobias _________________ Tobias Gunnarsson |
![]() |
SÄLJES
|
1434 besök totalt |