Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
778 besök totalt |
Ngn som känner till ngn som jobbar i bakljusliknande plast?
Jagar med ljus o lykta någon som kan gjuta upp plast i bakljusliknande material. Röd hårdplast asså... Skulle även funka om jag fick tag på någon som är duktig på att modifiera sådan plast. Har pratat med Reproglas men de kunde tyvärr inte hjälpa mig då det var lite för stort för de. =( _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
Re: Ngn som känner till ngn som jobbar i bakljusliknande pla
Jag hade nog ringt Berlings Glas i Halmstad som första försök, 035-18 01 80 Mvh, Pär ps, glöm inte sätta ut ditt riktiga namn oxo, se tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Pär Hylander |
||||
Mkay... Är det några du känner till eller varit i kontakt med...? ps... namn fixat... =) _________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
Njea, han som gjorde mycket av deras specialgrejor i makrolon etc har gått i pension nu, vet inte vem som har tagit över det (eller om dom gör sådana grejor öht längre) _________________ Pär Hylander |
||||
Kolla på www.kinnby.nu alt. skicka ett PM till mig så skall du få kontaktuppgifter ![]() _________________ J0hanC@rlström Mini Cooper JCW -19 BMW i4 M50 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
778 besök totalt |