Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Topptrim ?
948 besök totalt
TURBO_knuff
Norberg
Här sen Okt 2005

Trådstartare
Topptrim ?

Tjenare boys.

Tänkte höra om det är nån som testat porta toppen hos topptrim.se ? Eller har ni något tips på något annat ställe att porta toppen hos ?

Mvh Simon

Projekttråden: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=327498#327498
Citera
JohnC
Jönköping
Här sen Sep 2004

Finns nog ett gäng E30's som haft sin bil där inkl. Bistec här på forumet. Skall enligt utsago vara seriös och bra på det han gör.

Porsche 996 GT3 Cup 2004
Citera
Rikard Ahlin
Löddeköpinge
Här sen Dec 2002

Jag har haft min topp hos Ulf och är nöjd med jobbet. Har ännu inte monterat den än, men värden mm ser bra ut och en av de största fördelarna tyckte jag var att jag sedan fick hjälp att stämma av trattar, grenrör etc för just min motorkonfiguration.

Dessutom ordnade han med gjutning av insug då de gamla inte passade när portarna var omgjorda och allt detta till ett vettigt pris.

Rekommenderas mao.

Jönköping
Här sen Dec 2002

Min topp jag hade på is'en blev portad där, mkt seriös kille. Kan rekommenderas thumbs up

Skänninge
Här sen Maj 2003

Musen är trevlig och besitter mycket kunskap som är intressant att ta del av thumbs up

Själv fick jag inte så stor skillnad i motoreffekt efter själva jobbet (avgasportning), men det beror nog inte på dålig portning (den har jag ju papper på), bara att bilen inte kan ge mer oavsett att jag fick bättre flöde i kanalerna..

Citera
Skruva banåkabil
Topptrim ?
948 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande