| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar | 

|  | Eftersnack  2006-04-29 Banträff Gotland ring | 4293 besök totalt | 
| 
							2006-04-29 Banträff Gotland ring                             här kommer mina biloder från gotlands resan... helt sjukt rolig helg! de vart inte så mycke bilder från banan då jag försökte köra så mycke jag kunde...   tankning på väg till haninge   inte de roligaste vädret plus att de va fett me kö igenom sthlm...   framme vid mötesplatsen i haninge     framme vid färjan i nynäshamn           pannan underhåller oss genom att visa alla nymonterade pryttlar     Gotland here we come     så här va vädret när vi kom fram till gotland     tidig lördag morgon utanför hotellet   en extremt kladdig väg fram till banan resulterade till att alla vart jäkligt smutsiga... tyckde extra synd om killen som åkte HD         Dahlbäck's preppad urquattro     käre bror sideways står som flaggvakt   pannan öser på   den här killen kunde hålla i länge på rakan     LIDS smetar på målrakan     vädret blev tillslut bra och banan torkade upp   Pedros 3000GT   skitigt?   särås och menghini fightas   Pedro med öppen huv   när banan torkat upp tillräckligt åkte slicksen på                 Fredstone gick ut för hårt med slicksen och fick punka             så kan de gå....   rikard från jrm åkte med niklas ett par varv för att kolla att allt va schysst med bilen   priset med titeln dagens hårdaste satsning gick till den här killen   en väldigt rå RS4   så här såg det ut på parkeringen utan för hotellet efter körningen       4X RS4     ljudet i denna är obeskrivligt     här ligger björn deckad i sin bil efter den hårda krogrundan     Hur kunde din bil bli så skitig???     Bakfylla på hög nivå     på väg hemmåt igen           ajajaj...             de va dom de... tänkte att jag skulle fixa i ordning lite mer bilder imorn.. knäppte 1256st satt några tills kulle jag väl kunna bjussa på   ett stort tack till arrangörerna till detta event! jag hade hur kul som helst i helgen! mvh Patrik _________________ Patrik Gustavsson | 
| 

Jag var också där och fotade...
 Även som passagerare och förare i en viss Rx-7                                                         alla mina bilder finns här: http://www.martinoberg.se/foto/gotlandring/index.html _________________ Martin Öberg   | 
|  | Eftersnack  2006-04-29 Banträff Gotland ring | 4293 besök totalt |