Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
4291 besök totalt |
2006-04-29 Banträff Gotland ring
här kommer mina biloder från gotlands resan... helt sjukt rolig helg! de vart inte så mycke bilder från banan då jag försökte köra så mycke jag kunde... ![]() tankning på väg till haninge ![]() inte de roligaste vädret plus att de va fett me kö igenom sthlm... ![]() framme vid mötesplatsen i haninge ![]() ![]() framme vid färjan i nynäshamn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pannan underhåller oss genom att visa alla nymonterade pryttlar ![]() ![]() Gotland here we come ![]() ![]() så här va vädret när vi kom fram till gotland ![]() ![]() tidig lördag morgon utanför hotellet ![]() en extremt kladdig väg fram till banan resulterade till att alla vart jäkligt smutsiga... tyckde extra synd om killen som åkte HD ![]() ![]() ![]() ![]() Dahlbäck's preppad urquattro ![]() ![]() käre bror sideways står som flaggvakt ![]() pannan öser på ![]() den här killen kunde hålla i länge på rakan ![]() ![]() LIDS smetar på målrakan ![]() ![]() vädret blev tillslut bra och banan torkade upp ![]() Pedros 3000GT ![]() skitigt? ![]() särås och menghini fightas ![]() Pedro med öppen huv ![]() när banan torkat upp tillräckligt åkte slicksen på ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Fredstone gick ut för hårt med slicksen och fick punka ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() så kan de gå.... ![]() rikard från jrm åkte med niklas ett par varv för att kolla att allt va schysst med bilen ![]() priset med titeln dagens hårdaste satsning gick till den här killen ![]() en väldigt rå RS4 ![]() så här såg det ut på parkeringen utan för hotellet efter körningen ![]() ![]() ![]() 4X RS4 ![]() ![]() ljudet i denna är obeskrivligt ![]() ![]() här ligger björn deckad i sin bil efter den hårda krogrundan ![]() ![]() Hur kunde din bil bli så skitig??? ![]() ![]() Bakfylla på hög nivå ![]() ![]() på väg hemmåt igen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ajajaj... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() de va dom de... tänkte att jag skulle fixa i ordning lite mer bilder imorn.. knäppte 1256st satt några tills kulle jag väl kunna bjussa på ![]() ett stort tack till arrangörerna till detta event! jag hade hur kul som helst i helgen! mvh Patrik _________________ Patrik Gustavsson |
Jag var också där och fotade...
Även som passagerare och förare i en viss Rx-7 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() alla mina bilder finns här: http://www.martinoberg.se/foto/gotlandring/index.html _________________ Martin Öberg ![]() |
![]() |
Eftersnack
![]() |
4291 besök totalt |