Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1091 totalt) |
Gatregad Radical i stockholm igår
Någon mer än jag här på forumet som åkte radical i sthlm city igårkväll? Fick snällt sitta med..... Men attans vilket acc Berättar mer om nån är intresserad.... _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
Var på en 4 års party för result igår Mer info om: www.result.com.
Kommer inte ihåg vad killarna heter som hade radicalen men de håller till nere på sviestad. Generalagent? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De hade en engelskregad radical med sig. Stog utanför restaurang Karma vid sturegatan. Utvalda från partyt fick åka med. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() OCH DETTA VAR GATVERSIONEN med 80 kg + i utrustning. det fanns mkt mer att ge. Hur det är på en bana? Himmelriket tror jag! Ni kan nog se fram emot reportage i Teknikens värld auto und motor samt automobil såsmåningom om jag är riktigt snäll kan jag få en då? Gatregad skulle jag kunna leva med en sådan? JAA Den var förvånanvärt tyst. Tystare än marcosen Den var hyfsat mjuk. Som marcosen Dock ngt ![]() Markfrigång Definitivt högre än marcosen. Fanns pucklar som jag skulle fastnat på mitten som den klarade av galant. Europa semester Definitivt!! Kändes lite tamt att åka Marcos hem från Partyt > ![]() Hur långt är det till JUL !!!!! _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
Tyvärr inga bilder
Men alla som fick åka med såg ut som mats sundin efter 6-5 mot finland Yep så bra var det. Hade jag vetat hade jag etc... Nu fick jag bara ett sms "du får åka riktig bil" Var på jag svarade "gör jag redan kommer i marcosen" ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
Nej tyvärr!
Men däremot så fick jag köra en själv på Björkvik idag ![]() och så fick jag åka med Edward Sandström i en Evo VII. Han passade på att visa hur man gör när man skall köra brett. ![]() ![]() ![]() Den killen kan köra bil ![]() _________________ Pelle Mattsson Btg: 9:04:8 Scuderia Hanseat våren -09 |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (1091 totalt) |