| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Vilken störtbåge ska jag välja?
|
886 besök totalt |
|
Tjenare! Efter en nyligen inköpt 325 e30 så har det redan börjats med modifieringar.
Bilen kommer att vara gatreggad men kommer att köras på bana samt sladda runt konor. Jag undrar nu vilken bur som är lämplig att köpa till min bil? Tacksam för svar! Rick _________________ Rick Burman Vovlo S40 2.4L EVO RWD / Rallycross Audi A6 Avant 2.5 Tdi / Bruksbil Bmw 325Im -88 / Projekt |
|
Det är lite som att svara på hur långt ett snöre är.
Det finns skruvburar eller så finns det riktiga, dvs helsvetsade. Dessa skräddarsys ju dessutom varför man i princip kan få den precis som man vill ha den. Sök på burar så hittar du en hel del tips på leverantörer. Sådan här tex: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mvh/Micke Regnell
|
|
Jo det e klart, men jag tänkte mera på om vad som ger mest fördelar? Jag menar stoppar jag in en
grp E bur istället för en grp H så får jag inte ut någon vagnbok om jag vill det senare. Men är det mycket mera jobb med en grp H bur? Jag menar det blir ju att göra hål till stötdämpartornen och så. _________________ Rick Burman Vovlo S40 2.4L EVO RWD / Rallycross Audi A6 Avant 2.5 Tdi / Bruksbil Bmw 325Im -88 / Projekt |
![]() |
Skruva banåkabil
|
886 besök totalt |