Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
939 besök totalt |
Dubbelposter?
Går det inte att fixa "något" som jämför en ny post med den tidigare i samma tråd och automatiskt tar bort den om den är likadan? Det gör väl iofs inte så mycket med dubbelposter mer än att det blir (lite) jobbigare att läsa. Själv tycker jag dock att det är lite pinsamt de gånger man lyckas posta dubbelt. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
håller faktiskt med. fanns både i VB2 och finns i VB3. dessutom så fungerar forumet lite konstigt nu när man ska lägga en post så pga okunskap så kan är risken rätt stor för dubbelpost just nu..
mvh C edit: felmedelandet ser såhär ut: Could not connect to smtp host : 10060 : A connection attempt failed because the connected party did not properly respond after a period of time, or established connection failed because connected host has failed to respond. DEBUG MODE Line : 112 File : smtp.php _________________ Christian Lange 458 |
||
Det hela beror på att en korrupt emailadress har kommit in i systemet (Ircc)
Magnus förklarade det för mig en gång som så. Dom dyker upp med jämna mellanrum ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
alltså att en användare som postar i tråden har en korrupt e-mailadress eller att en användare registrerar sig på forumet med en korrupt adress?
|
||
info@kraniel.com? Mer korrupt än jag är väl svårt att vara... ![]() |
||
om folk först såg till att kolla i tråden dom postade efter att dom fått ett felmeddelande så skulle det inte bli så mycket dubbelposter.
oftast så funkar ju själva postningen, det är bekräftelsen efteråt som strular och genererar felmeddelandet. Nu har folk bara antagit att det inte gick att posta tryckt på back-knappen och postat igen utan att först kolla om den förra faktiskt "gick in"... _________________ Mattias Meldert ![]() |
||
Jag brukar ta "bakåt" kopiera mitt inlägg och sedan kolla, kom det inte in så har jag det sparat i urklippet och slipper skriva om bråtet iallafall. ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
om en korrupt emailadress abbonnerar på en tråd, Så kommer detta fenomen. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
![]() |
Foruminfo/frågor
![]() |
939 besök totalt |