Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Jättebra tång!
2080 besök totalt
Megablade
Åsensbruk
Här sen Jun 2004

Trådstartare
Jättebra tång!

Undrar om jag är i rätt avdelning för att ställa den här frågan (annars är det bara att flytta den)?

Jag har köpt den här tången för ca tio år sedan på en mässa(tror det var elmia), den fanns i tre olika storlekar och jag har mellanstorleken. Nu undrar jag om någon vet om/var man kan köpa dom?
Jag har provat ett flertal olika sk. papegojtänger men ingen har varit i närheten så bra som denna, den har räddat mig många gånger med runda bromsnipplar, bultar mm mm.

Hoppas någon vet....

Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003

Har köpt en sats med tre olika storlekar av United Tools, ett företag som kör runt med bussar fulla med porr till oss bilverkstäder. Tror att satsen landade runt 1000-1250,-. Samma fabrikat som den på bilden: channellock
Citera
MaZ
Göteborg
Här sen Nov 2002

Finns på Biltema, står under polygrip i katalogen tror jag. Papegojtång kallad i allmänt garagetal. Jag älskar den med.

BMW 330i -05
Citera
Patrik Rydh
Ljungby
Här sen Jul 2003

BMWTobbe skrev:
Har köpt en sats med tre olika storlekar av United Tools, ett företag som kör runt med bussar fulla med porr till oss bilverkstäder. Tror att satsen landade runt 1000-1250,-. Samma fabrikat som den på bilden: channellock

De heter MECA-tools nu. Samma sortiment kan beställas hem av alla MECA-butiker.

Tängerna är väldigt bra till allt möjligt thumbs up

Skruva banåkabil
Jättebra tång!
2080 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande