Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 50 besök senaste veckan (8343 totalt) |
Ringenresa 8-11/7
Jag sitter som bäst och förbereder mig på en helg som jag längtat efter ganska länge. En helg på ![]() ![]() ![]() Just läser jag spåranvisningar (Peeters och Autosports) samt kör GPL och kollar på väl valda varv med BMW M3 GTR och en viss Torshälla-baserad lådbil för att putsa mina egna teorier om bästa spår. Är det någon mer som skall ner samma helg? ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Då hoppas jag vi ses! På lördagen är det ju endast öppet en timme så då tänkte vi installera oss med 1-2 varv. På söndagen kommer vi stå vid grindarna kl. 08.00 med uppvärmda motorer, bromsar och förhoppningsvis däck. Sedan kör vi tills det tjocknar. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Varför inte. Jag flyger dock ner och åker därmed hyrbil så du får inte köra så fort om jag ska hänga med. ![]() _________________ Anders Dauner |
||||||
Ingen fara, det går inte så fort. _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Jag kommer också att vara nere den helgen. Är ännu inte helt säker på exakta avresedagar, men preliminärt så kommer jag ner den 6'e och åker den 9'e.
Jag kommer att åka ner med Gallardon, och förhoppningen är att Lotusen ska vara körklar till VLN på lördagen. (om förhoppningen går i uppfyllelse är dock ännu oklart...) Ser framemot att hälsa på några glada svenskar... |
||||||
Jag funderar/räknar som bäst på om jag kanske borde förlägga mitt första ringenbesök till den 10-11. Hur verkar dessa dagar vad gäller aktiviteter? Öppen bana? Tjockt med lediga tyskar så det blir svårt med boende?
_________________ Ragnar Burenius ![]() |
||||||
Torde väl vara rätt lungt då det inte är så värst mycket öppet mån-tis på Nordslingan: Datum: Monday, 10.07.2006 von 13:00 Uhr bis 19:30 Uhr Datum: Tuesday, 11.07.2006 von 17:45 Uhr bis 19:30 Uhr _________________ ![]() BMW M3 E92 -10 |
||||||
Har haft den helgen preliminärbokad för ringen i ett par månader nu, men det ser tyvärr ut som det skiter sig pga brist på åksällskap.
![]() Förra året åkte jag iofs ner själv så det är dock inte helt omöjligt att man gör det igen... ![]() EDIT. Kommer vara där lördag kväll - tisdag kväll isf. _________________ Victor Frykholm |
||||||
ohhh yeesss! Det blir små modesta gaspådrag hela vägen ner. Om den skall gå sönder så skall den göra det i Kesselchen! ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Re: Ringenresa 8-11/7
För att öka suget bidrar jag med 2 bilder tagna i kvällssolen i lördags, precis när trafiken börjar tunna ut så man kan lägga några avslutande varv utan störningsmoment! ![]() Kommer definitivt att vara där 8:e och 9:e, kom gärna fram till en svart Clio Sport och heja! ![]() ![]() ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 50 besök senaste veckan (8343 totalt) |